На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 863 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471) (із змінами). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб Замовника. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5, 6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням Особливостей) та потреб Замовника, викладено у Додатку 1 до Тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі: розрахована методом порівняння ринкових цін: шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг, з урахуванням показників затвердженого фінансового плану Замовника та врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (із змінами), Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ» (інформація зазначається враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації Херсонського морського порту) не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-26-012886-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 грудня, 23:00 |
Дата останніх змін | 30 грудня, 09:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 863 750.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 грудня, 16:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 318.75 UAH без ПДВ |
---|
Бонові загородження (комплектація складається з устаткування, наведеного у Переліку устаткування для бонових загороджень в Технічній специфікації згідно з Таблицею 4 Додатка 1 до Тендерної документації)1 комплект Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Херсон Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34515000-0, Плавучі конструкції |
Загороджувальні бони сорбційні999 погонний метр Адреса поставки: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Херсон Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34515000-0, Плавучі конструкції |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44312728 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Мельницька, будинок 26/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вакуленко Сергій |
Телефон | +380674829950 |
Ел. пошта | marsoft@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43468855 |
---|---|
Поштова адреса | 02055, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ Ахматової Анни, буд.30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Афанасьєва |
Телефон | +380953504027 |
Ел. пошта | partpostach@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 03597820 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 42, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Миронов |
Телефон | +380675122918 |
Ел. пошта | mir1677a@gmail.com |
Оплата за Товар, зазначений в рядку 1 Технічної специфікації згідно з таблицею 4 Додатка 1 до Тендерної документації, здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (за потребою) та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України) затвердження фінансового плану Покупця на відповідний календарний рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899) та наявності в ньому витрат на закупівлю Товару, що є предметом Договору. Оплата за Товар, зазначений в рядку 2 Технічної специфікації згідно з таблицею 4 Додатка 1 до Тендерної документації, здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (за потребою) та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728533 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Гриньова Ольга Леонідівна |
Телефон | 380675534425 |
Ел. пошта | Hrynova.Olha@khe.uspa.gov.ua |