На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
266 702.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DAP/DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Львів (згідно рознарядок ПОКУПЦЯ). Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акту прийому-передачі товару або видаткової накладної.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-27-016073-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 266 702.50 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 грудня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 грудня, 08:00 |
Бланки567500 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки |
|
Призначення | для закладів освіти, бухгалтерська звітність, для закладів охорони здоров'я, з технічної безпеки та охорони праці, для бібліотек |
---|---|
Формат | 215 х 160 мм, А4 (297х210 мм), А6 (105х148 мм), А5 (148х210 мм), А3 (297х420 мм) |
Тип паперу | офсет, газетний, картон |
Форма затвердження | ф. № 044/о, ф. № 003-4/о, ф. № 2, ф. № 001/о, ф. № 025/о, за зразком Замовника, ф. № ПО-Д2, ф. № 004/о, ф. № 007/о, ф. № 1-ТТН(нафтопродукти), ф. № 377А, ф. № 218/о, ф. № 3, ф. № 377, ф. № 1-ТТН, ф. № 1-ТЗ, ф. № 003-3/о, ф. № 003/о, ф. № М-2, ф. № 095/о, ф. № РК-1, ф. № 1 (міжнародна), ф. № 014/о |
Друк | 1+1, 1+0 |
Кількість аркушів | 1 - 200, арк |
Бланки350000 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки |
|
Призначення | для закладів освіти, бухгалтерська звітність, для закладів охорони здоров'я, з технічної безпеки та охорони праці, для бібліотек |
---|---|
Формат | 215 х 160 мм, А4 (297х210 мм), А6 (105х148 мм), А5 (148х210 мм), А3 (297х420 мм) |
Тип паперу | офсет, газетний, картон |
Форма затвердження | ф. № 044/о, ф. № 003-4/о, ф. № 2, ф. № 001/о, ф. № 025/о, за зразком Замовника, ф. № ПО-Д2, ф. № 004/о, ф. № 007/о, ф. № 1-ТТН(нафтопродукти), ф. № 377А, ф. № 218/о, ф. № 3, ф. № 377, ф. № 1-ТТН, ф. № 1-ТЗ, ф. № 003-3/о, ф. № 003/о, ф. № М-2, ф. № 095/о, ф. № РК-1, ф. № 1 (міжнародна), ф. № 014/о |
Друк | 1+1, 1+0 |
Кількість аркушів | 1 - 200, арк |
Бланки1800000 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, Львів Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки |
|
Призначення | для закладів освіти, бухгалтерська звітність, для закладів охорони здоров'я, з технічної безпеки та охорони праці, для бібліотек |
---|---|
Формат | 215 х 160 мм, А4 (297х210 мм), А6 (105х148 мм), А5 (148х210 мм), А3 (297х420 мм) |
Тип паперу | офсет, газетний, картон |
Форма затвердження | ф. № 044/о, ф. № 003-4/о, ф. № 2, ф. № 001/о, ф. № 025/о, за зразком Замовника, ф. № ПО-Д2, ф. № 004/о, ф. № 007/о, ф. № 1-ТТН(нафтопродукти), ф. № 377А, ф. № 218/о, ф. № 3, ф. № 377, ф. № 1-ТТН, ф. № 1-ТЗ, ф. № 003-3/о, ф. № 003/о, ф. № М-2, ф. № 095/о, ф. № РК-1, ф. № 1 (міжнародна), ф. № 014/о |
Друк | 1+1, 1+0 |
Кількість аркушів | 1 - 200, арк |
Порядок здійснення оплати здійснюється відповідно до розділу 7 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Умови та строки поставки продукції здійснюється відповідно до розділу 4 проєкту Договору, який розміщено на вебпорталі Уповноваженого органу.
Тип оплати:
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081195 |
Поштова адреса | 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Гоголя, буд. 1 |
Ім'я |
Терендій Соломія Володимирівна |
Телефон | 380322261980 |
Ел. пошта | elzakup.nh@railway.lviv.ua |