На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
172 935.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Дата виробництва (виготовлення) ТОВАРУ не раніше 2023-2024 року. Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-27-016156-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 172 935.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 грудня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 грудня, 10:00 |
Мотокосарки54 штука Адреса поставки: 65102, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. 2-га Сортувальна, 4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16310000-1, Косарки Профіль: Мотокосарки |
|
Бренд | MAKITA, BOSCH, STURM, 4GARDEN, YATO, ТЕХАС, BAUMASTER, EINHELL, TEKHMANN, STIGA, MILWAUKEE, NAC, PARMA, KARCHER, HECHT, REBINER, GRAPHITE, TATRA GARDEN, VIDAXL, ІЖМАШ, MACALLISTER, GRAND, MACHTZ, BLACK+DECKER, VERTO, ЗЕНІТ, SEQUOIA, AL-KO, PROCRAFT, FELSO, МІНСЬК, OLEO-MAC, GARTNER, HYUNDAI, ЕНЕРГОМАШ, WERK, BASS POLSKA, HUSQVARNA, GRUNHELM, VIPER, ELTOS, VITALS, ВИТЯЗЬ, EGO, СВИТЯЗЬ, FORTE, TRESZER, DNIPRO-M, STIHL, FORESTA, DEWALT, DAEWOO POWER |
---|---|
Тип | кущоріз, електрокоса, мотокоса, тример, комбісистема |
Живлення | мережа, акумулятор, бензин |
Тип штанги | пряма розбірна, пряма телескопічна, вигнута нерозбірна, пряма нерозбірна, вигнута розбірна |
Конструкція рукоятки | U-подібна, D-подібна, Т-подібна, велосипедного типу |
Ріжуча система | волосінь, диск, ніж |
Вага | 1 - 20, кг |
Ширина покосу ножа | 100 - 500, мм |
Ширина покосу волосіні | 30 - 500, мм |
Швидкість обертання валу двигуна | 1000 - 15000, об/хв |
Потужність двигуна | 0.25 - 8, кВт |
Потужність двигуна, к.с. | 0.34 - 15 |
Ємність паливного бака | 0.25 - 3, л |
Регулювання висоти рукоятки | |
Плечовий ремінь | |
Гарантія | до 0, міс |
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Салій Надія Миколаївна |
Телефон | 0487271430 |
Ел. пошта | ntvk@odz.gov.ua |