На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 550.00 UAH
Замовник
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року у м. Київ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом протягом 5 (п'яти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Фасування: мішок-сітка 25-35 кг. Умови оплати: На 21 (двадцять перший) календарний день з дати поставки товару та за умови реєстрації контрагентом податкової накладної (якщо контрагент платник ПДВ) або дати документа, який підтверджує факт постачання товарів (якщо контрагент не є платником ПДВ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45147061 |
---|---|
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Харчовиків, будинок 6А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пов'якало Катерина |
Телефон | 380992574102 |
Ел. пошта | tov.konstantaprod@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-27-016749-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 13 550.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 грудня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 11 грудня, 16:18 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221500 кілограм Адреса поставки: 03680, Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40150237 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Єгорова Ольга Леонідівна |
Телефон | 380632147739 |
Ел. пошта | yehorova.o.l@uz.gov.ua |