На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-28-001502-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 грудня, 14:00 |
Дата останніх змін | 18 грудня, 19:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 123 080.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 грудня, 15:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 230.80 UAH без ПДВ |
---|
Підготовка за курсом: «Front-end developer» (4 особи) (80511000-9)1 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, та інша територія України (окрім окупованих територій та територій де ведуться бойові дії) Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80510000-2, Послуги з професійної підготовки спеціалістів |
Підготовка за курсом: «Java Spring Framework» (1 особа) (80511000-9)1 послуга Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, та інша територія України (окрім окупованих територій та територій де ведуться бойові дії) Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80510000-2, Послуги з професійної підготовки спеціалістів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-12-10 15:05:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-12 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 38648977 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Броварський р-н, місто Бровари, вулиця Петлюри Симона, будинок, 36, квартира, 245 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Матієнко |
Телефон | +380957318969 |
Ел. пошта | mailbox@itstolytsa.ua |
Час публікації: 2024-12-18 14:48:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-19 14:48:07
Опис
1. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документа «Договір про надання інформаційних послуг» №12\09\24\1 від 12 вересня 2024 року (файли «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf», «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf.p7s»), укладеного з ТОВ «ІТ СТАФ» (надалі – Договір) на надання інформаційних та консультаційних послуг в сфері «Front-end developer/Java Spring Framework», який не відповідає визначенню аналогічного договору згідно примітки з позначкою «*» до підпункту 2.1.1 Додатку ІІ до тендерної документації, а саме: не містить послуг з підготовки та/або навчання та/або підвищення кваліфікації за напрямком та/або темою та/або курсом «Front-end developer» та/або «Java Spring Framework». Разом з тим, на виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію документа «Акт здачі- приймання робіт (надання послуг) №24/11/24/12 від 24.11.2024 (файли «АКТ виконаних робіт аналогічних послуг програмування.pdf.p7s», «АКТ виконаних робіт аналогічних послуг програмування.pdf»), який не містить інформації про номер та дату укладання договору (файли «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf», «Договір виконання аналогічних послуг програмування.pdf.p7s») відповідно, зазначений Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) не підтверджує виконання Договору, сканована копія якого надана на виконання вимог підпункту 2.1.1. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканована/-і копія/-ї аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/ів приймання-передачі товару та/або акту/-ів приймання виконання робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг, які підтверджують виконання аналогічних договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої/-их копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/ів приймання-передачі товару та/або акту/-ів приймання виконання робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір/-ори у складі якого/-их є надання послуг з підготовки та/або навчання та/або підвищення кваліфікації за напрямком та/або темою та/або курсом «Front-end developer» та/або «Java Spring Framework». ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані.В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2 є надання сканованої копії/-й видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. * Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку: - товару, визначеного за показником четвертої цифри основного словника ДК 021:2015 предмета закупівлі, зазначеного в даній тендерній документації та/або - товару, який повинен відповідати за видом/номенклатурою товару, зазначеного в даній тендерній документації. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у підпункті 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 2. ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.3.1 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції не надано – рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). Також, в підтвердження повноважень посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Статут, затверджений протоколом Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ІТСТОЛИЦЯ» № 09/04 від 09 квітня 2015 року ( файли: «Статут тов.pdf»; «Статут тов.pdf.p7s») та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 07.07.2022 року (файли «Виписка.pdf»; Виписка.pdf.p7s»), в якій зазначено, що учасник здійснює провадження своєї діяльності на основі «Модельного статуту». Разом з тим згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань підтверджено, що учасник здійснює свою діяльність на підставі «Модельного статуту». Відповідно виявлено невідповідність між офіційними даними з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань і документами поданими учасником у складі тендерної пропозиції. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.3 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.3. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 3.3.1. Керівника учасника-юридичної особи. 3.3.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 3.3.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканкопія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканованою/-ими копією/-ями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати інформацію у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції відповідно до вимог наведених у підпункті 3.3 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації, а саме: 1) рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); 2) установчий/-і документ/-и у чинній редакції (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканкопія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідки учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або сканована копія модельного статуту в діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44657921 |
---|---|
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, Харків, вул.Молочна, будинок 11, корпус 6, квартира 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Портянкін Денис |
Телефон | 380954023085 |
Ел. пошта | portden@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37001558 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Охрiменко |
Телефон | +380636502342 |
Ел. пошта | d.okhrimenko@cbsystematics.com |
Замовник сплачує вартість послуг протягом 7 (семи) робочих днів з дня отримання від Виконавця рахунку-фактури
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
Ім'я |
Булаш Світлана Василівна |
Телефон | 380444612332 |
Ел. пошта | bulash-sv@utg.ua |