На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-28-008760-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 17 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 13 843.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 138.43 UAH з ПДВ |
---|
Послуги у сфері управління небезпечними відходами1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
На виконання вимог пп.2.4. п.2 Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Технічні вимоги» Вих. 01/03-2971/2 від 09.12.2024р., який не відповідає вимогам тендерної документації з урахуванням наступного. Відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації після таблиці, зокрема зазначено: «Послуги надаються протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати отримання Замовлення шляхом завантаження транспортного засобу і вивезення відходів. Учасник повинен гарантувати дотримання норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України, під час надання послуг, що є предметом закупівлі». Але, у зазначеній вище Довідці ця інформація відсутня. Таким чином, з урахуванням вище наведеного, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) та підлягає відхиленню. Підстава: абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей )
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
На виконання вимог пп.2.4. п.2 Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Технічні вимоги» Вих. 01/03-2971/2 від 09.12.2024р., який не відповідає вимогам тендерної документації з урахуванням наступного. Відповідно до вимог Додатка 3 до тендерної документації після таблиці, зокрема зазначено: «Послуги надаються протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати отримання Замовлення шляхом завантаження транспортного засобу і вивезення відходів. Учасник повинен гарантувати дотримання норм чинного законодавства із захисту довкілля, основних вимог державної політики України в галузі захисту довкілля та вимог чинного природоохоронного законодавства України, під час надання послуг, що є предметом закупівлі». Але, у зазначеній вище Довідці ця інформація відсутня. Таким чином, з урахуванням вище наведеного, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) та підлягає відхиленню. Підстава: абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей )
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | 0504990920 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
відсутня
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги у національній грошовій одиниці України, шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг, після підписання Акту приймання-передачі відходів та Акту надання послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку від Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 380487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |