На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Керуючись абзацом 2 пункту 12 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі’’, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 Замовником визначено інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу, тобто використано динамічний профіль електронного каталогу та обрано БФП певного бренду та відповідні його технічні та якісні характеристики: БФП Canon imageRUNNER 1643i II (5160C007), Автоподавач, Тонер T06 - у кількості 2 шт. (технічними, якісними та кількісними характеристиками БФП Canon imageRUNNER 1643i II (5160C007) визначено наявність 1 додаткового картриджу (до кожного з 2 (двох) БФП) та БФП Canon i-SENSYS MF465dw (5951C007) – у кількості 4 шт. Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням визначених Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик Товару. Пропозиції постачальників, що не відповідатимуть визначеним Замовником технічним, якісним та кількісним характеристики БФП, будуть відхилені Замовником.Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару, якісних та технічних характеристик), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Учасник гарантує дотримання рішення РНБО «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 28.04.2017 р. Учасник несе повну відповідальність за дотримання встановлених законодавством України обмежень щодо ввезення товарів на митну територію України, у тому числі обмежень, встановлених постановами Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» та від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Учасник гарантує, що за цим договором він не буде пропонувати замовнику до постачання товар, походженням з Російської Федерації та/або ввезений на митну територію з Російської Федерації. Учасник гарантує, що він не підпадає під заборону, передбачену постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації». Учасник зобов’язується враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг в учасника процедури закупівлі, який є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі-активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агенству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походження з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-28-013107-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 180 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 3 грудня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 28 листопада, 16:07 |
Багатофункціональні пристрої4 штука Адреса поставки: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 54А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання Профіль: Багатофункціональні пристрої |
|
Бренд | EPSON, CANON, PANTUM, XEROX, KONICA MINOLTA, HP |
---|---|
Технологія друку | струменева, лазерна |
Тип друку | кольоровий, монохромний |
Максимальний формат паперу | A3, A4 |
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць | 1000 - 150000 |
Швидкість друку, стор./хв. | 11 - 55 |
Iнтерфейс мережевого підключення | 100Base-TX Ethernet, 1000Base-T Ethernet, немає |
Iнтерфейс підключення USB | |
Wi-Fi | |
Автоматичний двосторонній друк | |
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) | |
Ємність лотку для подачі паперу | до 0, арк |
Ємність касети | до 0, арк |
Тип сканера | планшетний, АПД 2-сторонній, АПД |
Місткість АПД | до 0, арк |
Друк з мобільних пристроїв | |
Друк із USB-накопичувача | |
Панель керування | |
Факс | |
Додаткові картриджі | до 0, шт |
Гарантійний термін | 12 - 36, міс |
Багатофункціональні пристрої2 штука Адреса поставки: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 54А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання Профіль: Багатофункціональні пристрої |
|
Бренд | EPSON, CANON, PANTUM, XEROX, KONICA MINOLTA, HP |
---|---|
Технологія друку | струменева, лазерна |
Тип друку | кольоровий, монохромний |
Максимальний формат паперу | A3, A4 |
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць | 1000 - 150000 |
Швидкість друку, стор./хв. | 11 - 55 |
Iнтерфейс мережевого підключення | 100Base-TX Ethernet, 1000Base-T Ethernet, немає |
Iнтерфейс підключення USB | |
Wi-Fi | |
Автоматичний двосторонній друк | |
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) | |
Ємність лотку для подачі паперу | до 0, арк |
Ємність касети | до 0, арк |
Тип сканера | планшетний, АПД 2-сторонній, АПД |
Місткість АПД | до 0, арк |
Друк з мобільних пристроїв | |
Друк із USB-накопичувача | |
Панель керування | |
Факс | |
Додаткові картриджі | до 0, шт |
Гарантійний термін | 12 - 36, міс |
Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Ціна товару: Ціна Товару / Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням всіх податків, зборів та інших обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником, гарантійних зобов’язань впродовж гарантійного терміну, а також понесених Постачальником витрат на доставку, транспортування, розвантаження/навантаження, страхування та інших витрат, пов’язаних з поставкою Товару до місця поставки, визначеного цим Договором. Ціна Товару за договором, а також Пропозиція учасника – платника ПДВ повинна включати суму ПДВ, а у разі надання пропозиції Учасником – не платником ПДВ, або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка. Ціна за одиницю Товару наведена у Специфікації. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару, якісних та технічних характеристик), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Замовником визначено використано динамічний профіль електронного каталогу та обрано БФП певного бренду та відповідні його технічні та якісні характеристики: БФП Canon imageRUNNER 1643i II (5160C007), Автоподавач, Тонер T06 - у кількості 2 шт. (технічними, якісними та кількісними характеристиками БФП Canon imageRUNNER 1643i II (5160C007) визначено наявність 1 додаткового картриджу (до кожного з 2 (двох) БФП) та БФП Canon i-SENSYS MF465dw (5951C007) – у кількості 4 шт. Ціна пропозиції Учасника визначається з урахуванням визначених Замовником технічних, якісних та кількісних характеристик Товару. Умови поставки: Строк поставки Товару: до 31.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару. Періодичність поставок: одноразово. Місце поставки Товару: пр-т Волі, 54 а, м. Луцьк, 43010. Приймання товару здійснюється за якістю та комплектністю відповідно до умов договору та технічними вимогами, що визначені технічною специфікацією для проведення процедури закупівлі через систему електронних закупівель, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Учасник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Замовнику в місці поставки. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору (у тому числі ціни за одиницю товару, якісних та технічних характеристик), крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.
Тип оплати:
Період: 26 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03499885 |
Поштова адреса | 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 54А |
Ім'я |
Катерина Прокопчук |
Телефон | 380332724778 |
Ел. пошта | tkgsvozakupivli@vl.arbitr.gov.ua |