На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 137 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
15 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 15 грудня, 00:00
Опис
У плані закупівлі допущена помилка в частині очікуваної вартості предмета закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-28-013938-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 137 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 25 685.00 UAH з ПДВ |
---|
Автогрейдер1 штука Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43220000-1, Грейдери та планувальники |
Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (поставлений) Товар. Оплата проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету поетапно, відповідно до фінансування, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки відповідного бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не відповідає перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування (або відсутності фінансування), а також у разі затримки платежів органами ДКСУ
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40800812 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, місто Вараш, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 2, корпус 2 |
Ім'я |
Оксана Ковальчук |
Телефон | +380967588268 |
Ел. пошта | kovalchuk.oksana.1804@gmail.com |