На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Замовником заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше ніж через три дні від дати подання Замовником відповідної заявки. Постачання товару здійснюється партіями, обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби (без обмеження мінімального замовлення). Постачання товарів на склад Замовника (здійснюючи відвантаження і розвантаження товарів) Постачальник проводить за свій рахунок та власними силами. Місце поставки товарів – вул. Світла,3 с.Дачне, Корюківського району, Чернігівської області, строк поставки – до 31 грудня 2024р.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-29-005698-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 грудня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 29 листопада, 11:36 |
Вата медична100 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Шприци інсулінові |
|
Стерильність | |
---|---|
Матеріал | 100% бавовна |
Форма викладення | Зіг-заг, Pулон |
Гіпоалергенність | |
Засміченість | до 0, % |
Вага | 50 г, 2 000 г, 25 г, 100 г, 200 г, 500 г, 250 г |
Медична марля100 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Шприци інсулінові |
|
Матеріал | Бавовна |
---|---|
Стерильність | |
Розмір | 0,9 х 100, 0,9 х 1, 0,9 х 700, 0,9 х 500, 0,1 х 10, 0,9 х 50, 0,9 х 1500, 0,9 х 2000, 0,9 х 10, 0,9 х 3, 0,9 х 1000, 0,9 х 2, 0,075 x 10, 0,9 х 1300, 0,9 х 20, 0,9 х 5 |
Капілярність | від 6 |
Розривне навантаження | від 1, Н |
Тип марлі згідно ДСТУ EN 14079:2009 | 22 кгс, 17 кгс, 20 кгс, 19 кгс, 18 кгс, 21 кгс |
Фасування | Складка, Рулон |
Щільність | від 1, г/м² |
Пластир500 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Шприци інсулінові |
|
Тип | Фіксуючий, Медичний, Хірургічний |
---|---|
Стерильність | Стерильний, Нестерильний |
Бактерицидність | |
Основа | Тканна, Штучний шовк, Нетканна, Полімерна |
Матеріал | Целюлоза, Поліетилен, Поліуретан, Бавовна, Віскоза, Текстильна тканина, Спанлейс, Гідроколоїд, Поліестер, Штучний шовк, Полівініл хлорид |
Наявність абсорбуючої подушки | |
Гіпоалергенність | |
Довжина | 1 - 2500, см |
Ширина | 0.1 - 50, см |
Вид | Смужка, Рулон, Плівкова пов'язка, Котушка, Пов'язка, Стрічка |
Пластир500 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Шприци інсулінові |
|
Тип | Фіксуючий, Медичний, Хірургічний |
---|---|
Стерильність | Стерильний, Нестерильний |
Бактерицидність | |
Основа | Тканна, Штучний шовк, Нетканна, Полімерна |
Матеріал | Целюлоза, Поліетилен, Поліуретан, Бавовна, Віскоза, Текстильна тканина, Спанлейс, Гідроколоїд, Поліестер, Штучний шовк, Полівініл хлорид |
Наявність абсорбуючої подушки | |
Гіпоалергенність | |
Довжина | 1 - 2500, см |
Ширина | 0.1 - 50, см |
Вид | Смужка, Рулон, Плівкова пов'язка, Котушка, Пов'язка, Стрічка |
Сечоприймач 2000 мл, стерильний10 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Шприци інсулінові |
|
Стерильність | Так |
---|---|
Об’єм | 2000 |
Шприци інсулінові500 штука Адреса поставки: 15332, Україна, Чернігівська область, c.Дачне Корюківського району, вул. Світла,3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33141300-3, Приладдя для венепункції та забору крові Профіль: Шприци інсулінові |
|
Кількість одиниць в упаковці | 1 - 100, шт |
---|---|
Сертифікат на відповідність ДСТУ EN ISO | |
Пакування | Індивідуальне, Групове |
Концентрація інсуліну | U-40, U-100 |
Стерильність | |
Зовнішній діаметр голки, мм | 0.2 - 1, мм |
Довжина голки, мм | 1 - 50, мм |
Розмір голки, G | 20 - 34 |
Тип кріплення голки | Змінна голка, Інтегрована голка |
Об'єм, мл | 0.1 - 1, мл |
Тип | Інсуліновий |
Розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189908 |
Поштова адреса | 15332, Україна, Чернігівська область, с.Дачне, вул. Світла, 3 |
Ім'я |
Юлія Амосюк |
Телефон | +380982540184 |
Ел. пошта | amosiukjulia@ukr.net |