На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 240.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Поставка товару здійснюється партіями відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника . Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконаннюРозрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-29-010631-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 48 240.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 грудня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 29 листопада, 14:24 |
Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий2000 кілограм Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості Профіль: Крупа вівсяна, плющена, ґатунок вищий |
|
Вид | плющена |
---|---|
Ґатунок | вищий |
Відповідність ДСТУ 7698 | Так |
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321955 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Мицкевич Людмила Іванівна |
Телефон | 380445276704 |
Ел. пошта | LMytskevych@dpsu.gov.ua |