На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
364 650.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою Місце надання послуг вивозу твердих побутових відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СПМП№5 вулПривокзальна, 17 6.СП МДП вул. Тичини 4 7.Педіатричне відділення №1 вул.Мазепи ,179 8.Педіатричне відділення №2вул. Стуса, 2 9.Педіатричне відділення №5 вул. Хоткевича, 46/5 10.Педіатричне відділення №6вул. Молодіжна, 50 11.Педіатричне відділення №7 вул.Галицька ,124/а 12.Педіатричне відділення №8 вул. Сорохтея,41/а 13.АЗПСМ с.Крихівці вул.22січня 218/а 14. с.Микитинці вул. Ясенева, 2 15.відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а Місце надання послуг вивозу великогабаритних відходів: 1. СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2.СПМП№2 вул.Довга ,42 3.СПМП№3вул Франка, 30 4. СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5.СП МДП вул. Тичини 4 закупівля на 2025рік
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-29-014421-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 11 грудня, 13:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 364 650.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 823.25 UAH з ПДВ |
---|
Вивіз твердих побутових відходів – 1058 м. куб.1058 метр кубічний Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Вивіз великогабаритних відходів - 105 м.куб.105 метр кубічний Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 03345863 |
---|---|
Поштова адреса | 76007, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МАКСИМОВИЧА, будинок 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Машталер Іван Володимирович |
Телефон | +380342568439 |
Ел. пошта | tender.atp@gmail.com |
Час публікації: 2024-12-11 13:16:43
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-12 13:16:43
Опис
Відповідно до тендерної документації КНП «ЦПМКДД» затверджено уповноважено особою від 29.11.2024року тип процедури - відкриті торги з Особливостями на закупівлю: ЄЗС ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям;90513100-7 Послуги з утилізації видалення побутових відходів (послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів) Перелік виявлених невідповідностей: 1.Виправити у Додатку 4 до тендерної документації Строк надання послуг; додати а саме: Адреса об’єкту споживача м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; У Замовника немає власних контейнерних майданчиків для встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів за такими адресами в м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а - основна вимога: контейнер з об’ємом 1,1 м.куб,.з навісним замком який закривається; К-ть необхідних контейнерів 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; Вимога для збору великогабаритних і ремонтних відходів: виправити Строк надання послуг; Місце надання послуг: виправити Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. У Додатку 4 до тендерної документації Строк надання послуг З 1 січня по 31грудня 2025р.р.; додати а саме: Адреса об’єкту споживача м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; У Замовника немає власних контейнерних майданчиків для встановлення контейнерів для збору твердих побутових відходів за такими адресами в м. Івано-Франківську:додати відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а - основна вимога: контейнер з об’ємом 1,1 м.куб,.з навісним замком який закривається; К-ть необхідних контейнерів 1 шт об’ємом– 0,240 м.куб: за адресою відділення «Поліклініка Пасічна» Структурного підрозділу «Міська поліклініка №2»вул. Тролейбусна 22а; Вимога для збору великогабаритних і ремонтних відходів: Строк надання послуг З 1 січня по 31грудня 2025р.р.; Місце надання послуг: № з/п Адреса об’єкту споживача 1 СПМП№1 вул.Чорновола, 59а 2 СПМП№2 вул.Довга ,42 3 СПМП№3вул Франка, 30 4 СПМП№4вул.Вовчинецька,196/А 5 СП МДП вул. Тичини 4
Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. 5.2. Оплата послуг Замовником здійснюється у безготівковій формі протягом 25 банківських днів з моменту отримання від Виконавця акту наданих послуг у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. У разі затримки фінансування – Замовник здійснює оплату протягом двадцять п’ять банківських днів з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок відповідного бюджету на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ І КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42352786 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 , |
Ім'я |
Оперук Людмила |
Телефон | 380668836940 |
Ел. пошта | operukluda@gmail.com |