На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
543 551.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-29-014544-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 26 грудня, 13:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 543 551.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 9 грудня, 13:24 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 450.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з технічного обслуговування та ремонту друкуючої та копіювальної техніки1 послуга Адреса поставки: 04053, Україна, Київська область, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34795318 |
---|---|
Поштова адреса | 04107, Україна, Київська область, Київ, вул. Багговутівська, 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Журба Сергій Олексійович |
Телефон | 380444839301 |
Ел. пошта | MANAGER@TSS.KIEV.UA |
Час публікації: 2024-12-11 15:47:23
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-12 15:47:23
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості), повідомляємо Товариству з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОСОФТСЕРВІС», код ЄДРПОУ 34795318 (далі – Учасник) вимогу щодо усунення наступних невідповідностей: 1) Згідно підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надавши у складі тендерної пропозиції документи визначені цим пунктом, в тому числі: 1.1 Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 1 тендерної документації, з обов’язковим зазначенням: найменування обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка, рік випуску, кількість, власне або орендоване). Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «3 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій PDF» що містить довідку від 06.12.2024 №21/12-305, проте у стовпчику «Найменування/рік випуску» Учасником не вказано інформацію щодо марки обладнання. Тим самим Учасник не виконав вимоги пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг відповідно до технічних вимог зазначених у Додатку 1 тендерної документації, з обов’язковим зазначенням: найменування обладнання та матеріально-технічної бази (назва, марка, рік випуску, кількість, власне або орендоване). 2) Згідно пункту 7 розділу 6 Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про Учасника процедури закупівлі, а саме: код ЄДРПОУ (для юридичних осіб), РНОКПП (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), повна назва Учасника, реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, e-mail, банківські реквізити); інформація про керівника із зазначенням ПІБ. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «Відомості про учасника PDF» що містить довідку від 06.12.2024 №21/12-417, в якій Учасником зокрема зазначені відомості про підписанта договору та відомості про підписанта документів тендерної пропозиції. Інформація про керівника із зазначенням ПІБ в довідці відсутня. Тим самим Учасник не виконав вимоги пункту 7 розділу 6 Додатку 2 до Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, довідку в довільній формі, яка повинна містити відомості про Учасника процедури закупівлі, а саме: код ЄДРПОУ (для юридичних осіб), РНОКПП (для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців), повна назва Учасника, реквізити (адреса – юридична та фактична, телефон, e-mail, банківські реквізити); інформація про керівника із зазначенням ПІБ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35636178 |
---|---|
Поштова адреса | 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СИМИРЕНКА, будинок 34, квартира 114 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Малинівський |
Телефон | +380638489222,+380442073523 |
Ел. пошта | info@avistagroup.kiev.ua |
Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Акту. Виконавець зобов'язується передати Замовнику Акти не пізніше 5-го числа місяця, наступного за звітним.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21708016 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17 |
Ім'я |
Уповноважена особа |
Телефон | +380443333566 |
Ел. пошта | skrypnyk@fg.gov.ua |