На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2333.34 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 30 листопада, 17:16
Опис
За умови неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо публікації звіту про підписання договору без використання електронної системи закупівель щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 39130000-2 — Офісні меблі (вішалка офісна) відповідно до ідентифікатору закупівлі UA-2024-11-29-016078-a/
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-29-016078-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 333.34 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 30 листопада, 17:18 |
---|
вішалка офісна2 штука Адреса поставки: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, пр-т Богоявленський, 340/2 Строк: до 31.12.2024 21:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Назва організації | КП Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 7" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38458175 |
Поштова адреса | 54052, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Корабельний р-н, проспект Богоявленський, будинок 340/2 |
Ім'я |
Шикова Вікторія Володимирівна ( ) |
Телефон | +380992000828 |
Ел. пошта | dzakupki_cpmsd7@ukr.net |