На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник повинен поставити Товар, якість якого відповідає вимогам чинної нормативної документації стосовно предмету Договору, що підтверджується наданням Замовнику товаросупровідних документів на Товар, а саме: завірених копій чинних сертифікатів чи декларацій про відповідність виробів медичного призначення вимогам відповідних технічних регламентів згідно з чинним законодавством разом з додатками до них (за наявності), сертифікатів якості від виробника (за наявності), та інших документів, наявність яких передбачена чинними нормативно-правовими актами України. Залишковий термін придатності виробів медичного призначення на момент поставки повинен складати не менше 70% від загального терміну придатності, визначеного виробником. Місце поставки Товару безпосередньо у приміщення на першому поверсі, за адресою Замовника (69001, місто Запоріжжя, бульвар Шевченко, будинок 25) за рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати вартості товарів, зазначених в специфікації до Договору, максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37409844 |
---|---|
Поштова адреса | 76005, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Чорновола, будинок 134А, квартира 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Хамік Наталія Федорівна |
Телефон | 380660869324 |
Ел. пошта | ronamed2018@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-01-000867-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 7 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 грудня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 7 грудня, 22:27 |
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 21G1000 штука Адреса поставки: 69001, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, бул. Шевченка, 25 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Loсk, ін'єкційна голка 21G |
|
Вид системи | ПР (інфузійна) |
---|---|
Стерильність, апірогенність, нетоксичність | Так |
Регулятор швидкості потоку роликовий | Так |
Матеріал ін'єкційної голки | Метал |
Тип з'єднання трубки з голкою | Luer Loсk |
Наявність ін'єкційної голки | Так |
Розмір ін'єкційної голки | 21G |
Матеріал голки для з'єднання з резервуаром | Метал |
Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати вартості товарів, зазначених в специфікації до Договору, максимальним строком відстрочення платежу є 30 робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІСЬКА ЛІКАРНЯ №10" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05498708 |
Поштова адреса | 69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, бульвар Шевченка, буд. 25 |
Ім'я |
Світлана Олексіївна Москаленко |
Телефон | +380505284733 |
Ел. пошта | laboratoria_10@ukr.net |