На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Керуючись частиною 11 і частиною 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (для безперебійної роботи та утримання митниці)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-02-014485-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 17 грудня, 15:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 57 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 287.50 UAH з ПДВ |
---|
Крісло (офісне)23 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2084019361 |
---|---|
Поштова адреса | 36004, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Івасюка Володимира, буд. 18, кв. 174 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лідія Кочерга |
Телефон | +380964106858 |
Ел. пошта | danko4.tender@gmail.com |
субпідрядника не залучаємо
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РІВНЕНСЬКА МИТНИЦЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43958370 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Соборна, 104 |
Ім'я |
Порадюк Віталій |
Телефон | +380672436451 |
Ел. пошта | ui_rm_dfs@ukr.net |