На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надання Постачальником видаткової накладної або підписання акту приймання-передачі Товару. Оплата Покупцем за цим Договором проводиться після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупцю, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31 грудня 2024року. Поставка Товару здійснюється на підставі заявки на поставку Товару, що надсилається Постачальнику Покупцем в письмовій формі або у вигляді повідомлення на вказану Постачальником адресу електронної пошти, та мають містити найменування Товару, кількість, ціну, строк поставки та інші важливі для Сторін умови поставки Товару. Постачальник зобов'язаний здійснити поставку не пізніше 3 робочих днів з дня отримання заявки.
Відповідно до запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі пропозиція Постачальника ФОП Іванова Ольга Олександрівна за результатом оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, його визначено переможцем відбору. На етапі укладення договору Переможець відбору не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку № 822, а саме: не надіслав підписаний договір у визначений строк.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі пропозиція Постачальника ФОП Іванова Ольга Олександрівна за результатом оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, його визначено переможцем відбору. На етапі укладення договору Переможець відбору не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку № 822, а саме: не надіслав підписаний договір у визначений строк.
Код ЄДРПОУ | 2126618602 |
---|---|
Поштова адреса | 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул.Озерна буд.130 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ФОП Іванова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380990050085 |
Ел. пошта | leon2970@ukr.net |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-02-014839-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 грудня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 грудня, 14:25 |
Глюкометр GlucoDr.auto A AGM40001 штука Адреса поставки: 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Профіль: Тест-смужки GlucoDr. auto А AGM 4000 для глюкометра |
|
Модель | AGM4000 |
---|---|
Бренд | AGM4000 |
Виробник | All Medicus |
Метод виміру | Електрохімічний |
Кодування | Автокодування |
Обсяг краплі крові, мкл | від 0.5 |
Діапазон допустимих вимірювань, ммоль/л | 1.1-33.3 |
Пам'ять (кількість вимірювань) | від 500 |
Час заміру | від 5, с |
Середній результат | 1, 7, 14, 30, 60, 90 |
Індикатор гіпоглікемії | Так, Ні |
Сигнал про низький рівень цукру | Так, Ні |
Сигнал про високий рівень цукру | Так, Ні |
Калібрування | По плазмі |
Тест-смужки One Touch Select для глюкометра1 штука Адреса поставки: 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Профіль: Тест-смужки GlucoDr. auto А AGM 4000 для глюкометра |
|
Серія/Лінійка | One Touch Select |
---|---|
Вимірювання показників | Глюкоза |
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль | 1,1-33,3 ммоль/л |
Кодування | Так |
Об’єм зразка, мкл | 0.4 |
Час визначення, секунд | 5, с |
Тест-смужки GlucoDr. auto А AGM 4000 для глюкометра1 штука Адреса поставки: 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання Профіль: Тест-смужки GlucoDr. auto А AGM 4000 для глюкометра |
|
Серія/Лінійка | GlucoDr. auto А AGM 4000 |
---|---|
Вимірювання показників | Глюкоза |
Діапазон вимірювання рівня глюкози, ммоль | 0,6–33,3 ммоль/л |
Кодування | Так |
Об’єм зразка, мкл | 0.3 |
Час визначення, секунд | 5, с |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем в безготівковому порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня надання Постачальником видаткової накладної або підписання акту приймання-передачі Товару. Оплата Покупцем за цим Договором проводиться після отримання товарів на підставі ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлені товари, без застосування будь-яких штрафних санкцій до Покупцю, здійснюється протягом 3-х (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше 31 грудня 2024року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД "ПОЛІКЛІНІКА №2" ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01981767 |
Поштова адреса | 01220 , Україна, Київська область, Київ, 01220, м.Київ, ВУЛИЦЯ БАНКОВА, будинок 9 |
Ім'я |
Жижкевич Руслана Анатоліївна |
Телефон | 380442858179 |
Ел. пошта | TENDERPOLDUS2@UKR.NET |