На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
556 333.33 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території за адресою: вул. Інженерна, 1, м. Миколаїв – це комплекс організаційних, практичних та інших заходів, що забезпечується Виконавцем, спрямований на збереження недоторканості, цілісності Об’єкта, з метою збереження його фізичного стану, запобігання та/або недопущення, виявлення та припинення протиправних посягань (несанкціонованого доступу) відносно нього та захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб в місцях несення служби.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-02-016552-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 грудня, 15:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 556 333.33 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 грудня, 14:17 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з охорони адміністративної будівлі адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради та прилеглої території за адресою: вул. Інженерна, 1, м. Миколаїв1 послуга Адреса поставки: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Інженерна, 1 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 75240000-0, Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45193186 |
---|---|
Поштова адреса | 08340, Україна, Київська область, Бориспільський р-н, село Гнідин, вул.Миру, будинок 7 зареєстровано |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Бибик |
Телефон | +380507221240 |
Ел. пошта | grizli03@ukr.net |
Час публікації: 2024-12-13 17:23:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-14 17:23:01
Опис
Уповноваженою особою проведено розгляд тендерної пропозиції Учасника – інформації та документів, які Учасник подав в складі тендерної пропозиції та виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією замовника, затв. протоколом уповноваженої особи від 02.12.2024 б/н (далі в тексті – тендерна документація). Невідповідність №1: Учасник подав скановану копію «Листа – згоди з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 цієї тендерної документації» вих. №09 від 03.12.2024 р., з наступним текстом: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Сторож» погоджується з Проектом договору,що міститься в ДОДАТКУ 1». В цьому листі Учасника та в інших документах його тендерної пропозиції відсутній ДОДАТОК 1, на який Учасник посилається в своєму листі за вих. №09 від 03.12.2024 р., тому встановити з чим саме погоджується Учасник об’єктивно не можливо. Фактично Учасник не надав замовнику лист-згоду з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 тендерної документації замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 21, в абзаці 3 пункту 3 «Проект договору про закупівлю» в розділі «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» та на сторінці 37 в пункті «Згода з проектом договору про закупівлю» в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеного Учасником у довільній формі листа - згоди з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 цієї тендерної документації.». Невідповідність №2: Учасник подав скановану копію «Листа – згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 до цієї тендерної документації характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг» вих. №5 від 02.12.2024 р., з наступним текстом: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Сторож» погоджується з викладеними в ДОДАТКУ 2 до цієї тендерної документації характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг.». В цьому листі Учасника та в інших документах його тендерної пропозиції відсутні ДОДАТОК 2 та тендерна документація, на які посилається Учасник в своєму листі за вих. №5 від 02.12.2024р., тому встановити з чим саме погоджується Учасник об’єктивно не можливо. Фактично Учасник не надав замовнику лист - згоду з характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг, викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 12, в абзаці 2 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація» в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та на сторінці 37 в пункті «Згода з характе-ристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг» в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «В складі тендерної пропозиції Учасник подає скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 до цієї тендерної документації характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг.». Невідповідність №3: Учасник подав скановану копію «Довідки про незалучення субпідрядника» вих. №3 від 02.12.2024 р., з наступним текстом: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Сторож» інформує Вас, що ми не маємо наміру залучати субпідрядника.». В документах тендерної пропозиції Учасника відсутня сканована копія складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вимога викладена в тендерній документації на сторінці 12 в пункті 7 «Інформації (повне найменування та міс-цезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та на сторінці 37 в пункті «Довідка про кожного субпідрядника/ співвиконавця, якого учасник планує залучати до надання послуг» в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати субпідрядників/ співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг.». Невідповідність №4: Учасник подав скановану копію Договору №49-12 про надання послуг з охорони від 30 листопада 2023 року, підписаний директором ТОВ «Грізлі-Сторож» Бибиком Юрієм Миколайовичем. Текст вказаного договору не містить інших дат його підписання, крім 30 листопада 2023 року. Учасник подав скановану копію Наказу № 01-К від 01.12.2023р., відповідно до якого Бибика Юрія Миколайовича призначено директором ТОВ «Грізлі-Сторож» та він заступив на посаду та прийняв на себе виконання посадових обов’язків директора тільки 01 грудня 2023 року. Станом на 30 листопада 2023 року (на дату підписання договору №49-12) Бибик Юрій Миколайович ще не був призначений директором ТОВ «Грізлі-Сторож», не заступив на посаду та не прийняв на себе виконання посадових обов’язків директора. Відповідно до правових положень ч.3 ст.92 ЦКУ особа, яка відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступає від її імені, набуває обов’язків щодо такої юридичної особи з моменту її вступу на посаду. Відповідно до Наказу № 01-К від 01.12.2023р. Бибик Юрій Миколайович 30 листопада 2023 року ще не мав повноважень на підпис договору №49-12 про надання послуг з охорони від 30 листопада 2023 року. На підставі викладеного, обґрунтовано вважаю, що Учасник подав скановану копію Договору №49-12 про надання послуг з охорони від 30 листопада 2023 року, укладеного з порушенням діючого законодавства і тому Учасник не підтвердив належним чином його відповідності кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: вказане вище не відповідає вимогам, викладеним на сторінці 10 тендерної документації в підпункті «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» в пункті «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону:» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та на сторінці 36 в ДОДАТКУ 3 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник подає: 1) скановану копію довідки в довільній формі з інформацією про наявність у нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; 2) скановану копію аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо такі додатки та додаткові угоди укладались сторонами договору); 3) скановану копію документу, що підтверджує факт виконання учасником цього договору в повному обсязі (наприклад акту прийому – передачі наданих послуг (виконаних робіт) або іншого документу, що підтверджує факт виконання цього договору учасником, підписаного обома сторонами договору); 4) скановану копію відгуку від Замовника про виконання цього аналогічного за предметом закупівлі договору.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) скановану копію складеного Учасником у довільній формі листа - згоди з проектом договору, що міститься в ДОДАТКУ 1 тендерної документації замовника; 2) скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації замовника характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг; 3) скановану копію складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; або складеної Учасником у довільній формі довідки з інформацією про відсутність у нього планів залучати співвиконавців до надання послуг, які є предметом цієї закупівлі, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг; 4) скановану копію аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо такі додатки та додаткові угоди укладались сторонами договору) – укладеного із дотримання діючого законодавства ; 5) скановану копію документу, що підтверджує факт виконання учасником цього договору в повному обсязі (наприклад акту прийому – передачі наданих послуг (виконаних робіт) або іншого документу, що підтверджує факт виконання цього договору учасником, підписаного обома сторонами договору); 6) скановану копію відгуку від Замовника про виконання цього аналогічного за предметом закупівлі договору. Для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, Учасник повинен подати вище вказані документи та інформацію, шляхом розміщення сканованих копій вказаних вище документів в електронній системі публічних закупівель PROZORRO на сторінці відповідної закупівлі. Керуючись правовими положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, уповноваженою особою прийняті наступні рішення: 1) затвердити наведений вище Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; 2) розмістити в електронній системі публічних закупівель ProZorro повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31882287 |
---|---|
Поштова адреса | 54018, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. ЧАЙКОВСЬКОГО, будинок 29-Б, квартира 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Шпагіна |
Телефон | +380634461053 |
Ел. пошта | rr_gti@ukr.net |
Оплата за фактично надані Виконавцем протягом календарного місяця послуги здійснюється Замовником щомісяця, в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг, згідно умов Договору, та після підписання Сторонами акту здачі - приймання наданих послуг (частини послуг) і отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані та прийняті Замовником послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05410576 |
Поштова адреса | 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Інженерна, 1 |
Ім'я |
Шарий Максим Олександрович |
Телефон | 380509828125 |
Ел. пошта | centender@ukr.net |