На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
837 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови проведення запиту пропозицій постачальників та укладення договору з Переможцем відбору. І. Постачальник, що подає пропозицію у запиті пропозицій постачальників (надалі – Запит), автоматично надає згоду з усіма умовами Запиту та умовами проєкту договору, що є складовою частиною Запиту. Постачальник має усвідомлювати, що у разі не відповідності його пропозиції вимогам Запиту, Замовник відхиляє пропозицію на підставі пп. 1 п. 64 постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (далі – Порядок № 822). 1. Відповідно до абз. 3 п. 61 Порядку № 822, Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. 2. Переможець відбору зобов’язаний на дату укладення договору надати Замовнику наступні документи: 1) Копію Акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР потужностей із відсутністю фактів виявлених порушень, та виданий на ім’я постачальника не раніше 2024 року. 2) Копію Сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я постачальника на зареєстровані потужності. 3) Копію наказу (розпорядження) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 4) Копії документів (сертифікати та/або свідоцтва), які підтверджують, що постачальник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». 5) Копію документів, що встановлюють порядок виконання постачальником заходів, які здійснюються оператором ринку харчових продуктів – постачальником по встановленню інших операторів ринку, які постачають йому харчові продукти за принципом "крок назад" та "крок вперед" (простежуваність) та витяги з журналу простежуваності за останні 3 місяці (достатнім є надання не менш 2-х витягів за кожний з місяців). 6) Копію документів, що встановлюють порядок виконання постачальником заходів, які здійснює оператор ринку харчових продуктів – постачальник, у разі необхідності вилучення та/або відкликання у встановлених законом випадках харчових продуктів, які перебувають в обігу, якщо встановлено, що ці продукти можуть спричинити шкідливий вплив для здоров’я людини. 7) Копію документів, які підтверджують проведення постачальником аналізу небезпечних факторів, виявлення критичних точок, установлення критичних меж у критичних точках та здійснення моніторингу в критичних точках, які забезпечують отримання даних для оперативного управління небезпечними факторами контролю за критичними точками. 8) Копію Акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на потужностях із відсутністю фактів виявлених порушень, та виданий на ім’я постачальника не раніше 2024 року. У разі ненадання Переможцем відбору Замовнику зазначених документів в передбачений термін Переможець відбору вважається таким, що відмовився від укладання договору на умовах, визначеними Замовником у Запиті, зокрема у проєкті договору, що є складовою частиною Запиту. 3. Переможець відбору обов’язково надає забезпечення виконання зобов’язань за договором - Банківську гарантію, оформлену з грошовим покриттям. 4. Переможець відбору зобов’язаний приступити до поставки товару після укладання договору, окремими партіями в період з 01 січня 2025 року до 31 грудня 2025 року, згідно з замовленнями від Замовника та в узгоджені з ним терміни, з урахуванням усіх умов, що передбачені договором. ІІ. Порядок укладення договору про закупівлю за результатами Запиту. Відповідно до абз. 3 п. 66 Порядку № 822 умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників та у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Відповідно до п. 66 Порядку № 822, замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 (п’ять) календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. ІІІ. Дана закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2025 рік, відповідно після укладення договору планові обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44243094 |
---|---|
Поштова адреса | 68302, Україна, Одеська область, Кілійський р-н, місто Кілія(з), вул.Садова, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віра Медведенко |
Телефон | +380484341652 |
Ел. пошта | titan557@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-03-002800-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 837 100.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 грудня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 11 грудня, 09:54 |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,6%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 900г14400 кілограм Адреса поставки: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, Комунальні заклади дошкільної освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, що визначені у Додатку № 2 «Дислокація» до Договору Строк: до 31.12.2025 10:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пляшка картонна, ДСТУ 2661, 950г |
|
Вид | пастеризоване |
---|---|
Упаковка | плівка поліетиленова |
Маса нетто | 900 - 900, г |
Масова частка жиру | 2.6 - 2.6, % |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пляшка картонна, ДСТУ 2661, 950г3100 кілограм Адреса поставки: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл, Комунальні заклади дошкільної освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області, що визначені у Додатку № 2 «Дислокація» до Договору Строк: до 31.12.2025 10:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пляшка картонна, ДСТУ 2661, 950г |
|
Вид | ультрапастеризоване |
---|---|
Упаковка | пляшка картонна |
Маса нетто | 950 - 950, г |
Масова частка жиру | 2.5 - 2.5, % |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар згідно з накладними (видатковими накладними) в розмірі 100% упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати постачання Товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02145406 |
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Незалежності, 62 |
Ім'я |
Бахарєва Ірина Олександрівна ( ) |
Телефон | +380484121127 |
Ел. пошта | tend.goroo@gmail.com |