На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
170 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-04-010862-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 170 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 705.00 UAH з ПДВ |
---|
Відвал снігоочисний 3,0 м з гідроповоротом1 штука Адреса поставки: 63304, Україна, Харківська область, місто Берестин, вулиця Богдана Хмельницького будинок 2А Строк: до 31.12.2024 13:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34390000-7, Приладдя до тракторів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного договору №21/6 від 12.12.2024 року, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме в ній не зазначено код ЄДРПОУ замовника, вартість укладеного договору та суму виконання його у повному обсязі; 2) Учасник не надав сертифікат відповідності предмету закупівлі загалом з обов’язковим наданням інформації стосовно предмета закупівлі, а саме Відвал снігоочисний, технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладеним у тендерній документації. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, що має відповідну державну акредитацію (копії підтверджуючих документів надати у скаді пропозиції). Сертифікат відповідності повинен бути наданий в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та інших). Сертифікат відповідності має містити повну інформацію про характеристики предмету закупівлі, яка викладена у тендерній документації. Сертифікат відповідності повинен бути чиним на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічного договору №21/6 від 12.12.2024 року, яка не відповідає вимогам тендерної документації, а саме в ній не зазначено код ЄДРПОУ замовника, вартість укладеного договору та суму виконання його у повному обсязі; 2) Учасник не надав сертифікат відповідності предмету закупівлі загалом з обов’язковим наданням інформації стосовно предмета закупівлі, а саме Відвал снігоочисний, технічним вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладеним у тендерній документації. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, що має відповідну державну акредитацію (копії підтверджуючих документів надати у скаді пропозиції). Сертифікат відповідності повинен бути наданий в повному обсязі (за наявності додатків – з усіма додатками та інших). Сертифікат відповідності має містити повну інформацію про характеристики предмету закупівлі, яка викладена у тендерній документації. Сертифікат відповідності повинен бути чиним на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Код ЄДРПОУ | 2986902982 |
---|---|
Поштова адреса | 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця. Князів Коріатовичів буд. 155 кв.93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чайка Вікторія Василівна |
Телефон | 380971532292 |
Ел. пошта | peugeot.parts2000@gmail.com |
-
Замовник здійснює оплату фактично поставлених Товарів протягом не більше ніж 7 робочих днів після підписання Сторонами документу, що підтверджує отримання таких Товарів, а саме видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Берестинський комбінат комунальних підприємств |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03358630 |
Поштова адреса | 63304, Україна, Харківська область, місто Берестин, вул. Хмельницького Б., будинок 2-А |
Ім'я |
Калинич Анна Валентинівна (Tkachenko Sergey Vyacheslavovich) |
Телефон | +380574473481 |
Ел. пошта | krasnogradskiu_kkp@ukr.net |