На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 392.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки ТОВАРУ – протягом 20 (двадцять) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ, Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 13 грудня, 09:52
Опис
Неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-04-011979-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 139 392.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 грудня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 13 грудня, 09:52 |
Аптечки200 штука Адреса поставки: 64660, Україна, Харківська область, смт Панютине, вул. Заводська, 5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Аптечки |
|
Призначення | Автомобільна, Медична, Колективна, Індивідуальна |
---|---|
Тип упаковки | Рюкзак, Футляр м'який, Футляр-підсумок, Сумка, Пластиковий контейнер |
Затверджений склад | Наказ МВС №579 від 09.07.2018 р., Наказ МОЗ України №6 від 05.01.2017 р., ДСТУ 3961-2000. Зміна №2, Наказ МВС України № 396 від 20.05.2016р. , Наказ МВС № 421 від 10.04.2015 р., Наказ МОЗ України №721 від 29.06.2017 р. |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081305 |
Поштова адреса | 64660, Україна, Харківська область, смт Панютине |
Ім'я |
Мироненко Тетяна Миколаївна |
Телефон | 380931049649 |
Ел. пошта | Myronenko.T.M@uz.gov.ua |