На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 810.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронна система закупівель визначає пропозицію, ціна якої є найнижчою. Поставку ТОВАРУ на умовах EXW відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партією протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ. Строк та місце поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41696926 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДРУЖКІВСЬКА, будинок 10, квартира 711 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Кузмінська |
Телефон | +380676936380,+380987383163 |
Ел. пошта | prom.medgrupp3@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-04-013221-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 39 810.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 9 грудня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 грудня, 10:55 |
Аптечка медична автомобільна АМА-1, відповідно до ДСТУ 3961-2000. Зміна №2 в пластиковому контейнері90 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Вінниця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Аптечка медична автомобільна АМА-2, відповідно до ДСТУ 3961-2000. Зміна №2 в м'якому футлярі |
|
Вид застосування | АМА-1 |
---|---|
Призначення | Автомобільна |
Тип упаковки | Пластиковий контейнер |
Затверджений склад | ДСТУ 3961-2000. Зміна №2 |
Аптечка медична автомобільна АМА-2, відповідно до ДСТУ 3961-2000. Зміна №2 в м'якому футлярі10 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Вінниця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Профіль: Аптечка медична автомобільна АМА-2, відповідно до ДСТУ 3961-2000. Зміна №2 в м'якому футлярі |
|
Призначення | Автомобільна |
---|---|
Тип упаковки | Футляр м'який |
Затверджений склад | ДСТУ 3961-2000. Зміна №2 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЕНЕРГОРЕМТРАНС" АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41264153 |
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Станція Вінниця,10 |
Ім'я |
Інна Шпак |
Телефон | +0432632426 |
Ел. пошта | shpak@uz.gov.ua |