На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 009.32 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником виходячи із потреби у конкретних товарах та з урахуванням необхідних якісних та експлуатаційних властивостей. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення встановлено відповідно до бюджетного кошторису на 2024 рік, виходячи із потреб замовника у товарах. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а саме методом порівняння ринкових цін, на основі отриманих цінових пропозицій.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-05-010112-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 грудня, 15:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 009.32 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 грудня, 13:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 750.05 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Стіл кутовий з тумбою4 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова напівзакрита 2-дверна3 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа 2-дверна2 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Елемент кутовий1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Елемент кутовий2 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл керівника1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа 2-дверна2 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова напівзакрита 2-дверна1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл офісний1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа 2-дверна1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова напівзакрита 2-дверна1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл офісний1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тумба1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа 2-дверна1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа для зберігання1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл кутовий з тумбою2 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Стіл кутовий з тумбою2 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа книжкова напівзакрита 2-дверна1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Шафа 2-дверна1 штука Адреса поставки: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Кубанської України, буд. 4А Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40636138 |
---|---|
Поштова адреса | 01324, Україна, Київська область, м.Київ, бул.Вацлава Гавела, 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Софія Полуектова |
Телефон | +380676714978 |
Ел. пошта | mim77@ukr.net |
Час публікації: 2024-12-16 16:19:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-17 16:19:55
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: В тендерній пропозиції відсутня наступна інформація: - Документи які засвідчують якість товару (сертифікат відповідності (або якості) та/або декларацію відповідності та/або протоколи випробувань та/або паспорт на товар (або якості) від виробника). (Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності UA.PN.191.1488-23 термін дії якого з 28.07.2023 року до 27.07.2024 року.); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Надання вищевказаних документів вимагалось у пункті 11 додатку № 1 до тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Документи які засвідчують якість товару (сертифікат відповідності (або якості) та/або декларацію відповідності та/або протоколи випробувань та/або паспорт на товар (або якості) від виробника).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35659221 |
---|---|
Поштова адреса | 48261, Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, місто Копичинці, вул. Мазепи, будинок 40А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Олександр Сідельник |
Телефон | +380990913303 |
Ел. пошта | kiev@mebel-ts.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2631718182 |
---|---|
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 102 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Семенова |
Телефон | +380674705522 |
Ел. пошта | levenets_tanja@ukr.net |
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування з Державного Бюджету України та/або за кошти Спеціального фонду.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38620155 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
Ім'я |
Валентин Поліщук |
Телефон | +380442783698 |
Ел. пошта | vv.polishchuk@dsns.gov.ua |