На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
626 666.67 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
27 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 27 грудня, 00:00
Опис
В зв'язку з тим що діючий договір №100 від 27.05.2024 має термін дії з 00-00 год. 01.06.2024 року і діє до 24-00 год. 31.05.2025 року, у замовника відсутня подальша потреба у закупівлі даних послуг.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-05-015016-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 626 666.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 266.67 UAH без ПДВ |
---|
66510000-8 - Страхові послуги (Послуги страхування фінансових ризиків за діючими договорами охорони)12 місяць Адреса поставки: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок Львівський,4 Строк: до 31.12.2025 15:32 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 66510000-8, Страхові послуги |
Сплата Страхувальником страхового платежу Страховику здійснюється шляхом переказу коштів на рахунок Страховика щомісячно рівними частинами по _____________ грн. у строк до 25 числа кожного поточного місяця за наступний місяць. Датою сплати страхового платежу вважається дата списання коштів, що перераховується на рахунок Страховика, з рахунку Страхувальника банківською установою
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління поліції охорони в Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40109091 |
Поштова адреса | 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок Львівський,4 |
Ім'я |
Прус Максим Олегович (Prus Maksim ) |
Телефон | +380973544069 |
Ел. пошта | ztypo@ukr.net |