На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 678 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-05-018887-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 грудня, 23:59 |
Дата останніх змін | 3 січня, 15:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 678 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 392.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 80 352.00 UAH |
Послуг з обслуговування протипожежної сигналізації744 послуга Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Об'єкти Замовника згідно Дислокації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 75251110-4, Послуги з протипожежного захисту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36640049 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Костомарівська, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ІВАН БАТАГОВ |
Телефон | +380965263649 |
Ел. пошта | dniprodspm@gmail.com |
без залучення субпідрядників
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40506248 |
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
Ім'я |
Марина Назаренко |
Телефон | +380634075064 |
Ел. пошта | nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |