На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
95 796.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-05-019544-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 грудня, 16:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 95 796.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 грудня, 14:21 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 957.96 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 2 800.00 UAH |
Бензин автомобільний1800 літр Адреса поставки: 61004, Україна, Харківська область, Харків, в’їзд Рибасівський, 5/7 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09132100-4, Неетильований бензин |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45522641 |
---|---|
Поштова адреса | 61054, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Павлова Академіка, будинок 271 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Волкова |
Телефон | +380972020403 |
Ел. пошта | brentoil.retail@ukr.net |
Час публікації: 2024-12-16 16:38:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-17 16:38:13
Опис
За рішенням уповноваженої особи від 05.12.2024 № 37/2 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Бензин автомобільний унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-019544-a (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Брент Рітейл» встановлено, невідповідність умовам тендерної документації, а саме: 1) За результатами розгляду банківської гарантії № KHAG338206726 від 11.12.2024, наданої як забезпечення пропозиції учасника, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Брент Рітейл», (надалі - Гарантія) в рамках проведення процедури закупівлі № UA-2024-12-05-019544-a щодо предмету закупівлі «Бензин автомобільний» було виявлено невідповідності умовам, визначеним тендерною документацією, а саме: Згідно тесту Гарантії номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі є «UA-2024-12-03-019201-а», а адресою вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» визначено «https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-12-03-019201-а». Натомість, вірним номером оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі є «UA-2024-12-05-019544-a», а вірною адресою вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» є «https://prozorro.gov.ua /tender/ UA-2024-12-05-019544-a». Крім того, розділом 8 тендерної документації визначено, що Учасник під час подання тендерної пропозиції разом з банківською гарантією повинен надати довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності. Учасником, в складі тендерної пропозиції, не було надано документ, який підтверджує право банку на здійснення банківської діяльності, який передбачений тендерною документацією замовника, а саме: довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності. Враховуючи, що відповідно до Особливостей невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції не належить до випадків відхилення тендерної пропозиції, вищенаведені обставини є підставою для розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2)Згідно пункту 17 Додатку 5 до тендерної документації У разі, якщо Учасник є орендарем/суборендарем зазначених в таблиці АЗС - в складі тендерної пропозиції надаються: «….- оригінал листа від Учасника, як орендаря/суборендаря з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за смарт картками, що пропонуються Учасником, на протязі всього терміну дії смарт карток, який встановлено умовами договору на закупівлю. Лист повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі, повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС, за якими буде здійснюватися заправлення автотранспорту Замовника-ініціатора, ідентифікатор закупівлі та зразок(ки) смарт картки(ок).». Учасником на підтвердження вказаній вимогі надано лист від 12.12.2024 №24/376-02 у якому відсутні зразок(ки) смарт картки(ок).».. 3) Згідно пункту 19 Додатку 5 до тендерної документації Учасник надає у складі тендерної пропозиції зразок(ки) смарт картки(ок), що пропонуються Учасником та обслуговуються на зазначених в таблиці АЗС. Учасником на підтвердження вказаній вимогі надано лист від 12.12.2024 №24/376-07 у якому відсутні зразок(ки) смарт картки(ок). Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Усунення недоліків можливо шляхом внесення змін до банківської гарантії № KHAG338206726 від 11.12.2024 р. та завантаження до електронної системи закупівель довідки в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності, а також завантажити до електронної сиситеми закупівель зразок(ки) смарт картки(ок) та оригінал листа від Учасника, як орендаря/суборендаря з гарантією безумовного та безперебійного здійснення відпуску пального на цих АЗС за смарт картками, що пропонуються Учасником, на протязі всього терміну дії смарт карток, який встановлено умовами договору на закупівлю.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44355507 |
---|---|
Поштова адреса | 61070, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Манька Вадима, будинок 2-Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" |
Телефон | +380674340753 |
Ел. пошта | oilcart@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЖИТЛОБУД" |
Повна назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЖИТЛОБУД" |
Код ЄДРПОУ | 31733547 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40848524 |
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Конторська, будинок 35 |
Ім'я |
Євгеній Чуйко |
Телефон | +380577253217 |
Ел. пошта | y.chuiko@czo.kh.city |