На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
39 120.00 UAH
Замовник
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-06-011467-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 грудня, 10:00 |
Дата останніх змін | 5 січня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 39 120.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 391.20 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування дизель-генератора SDMO J130K (Дніпровське відділення)1 послуга Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей;
Переможець ТОВ «НТТ Енергія» у визначений термін не надав документи переможця, згідно Додатку 3 тендерної документації, а саме відсутні: 1. Документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. 1.1. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформована не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати її подання, на керівника учасника / фізичну особу, яка є учасником. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення файлами, отримані з реєстру та захищені кваліфікованим електронним підписом НАЗК. Замовник перевіряє наявність кваліфікованого електронного підпису НАЗК. Якщо при перевірці електронних інформаційних довідок відсутній кваліфікований електронний підпис НАЗК, дана довідка вважається недійсною. 1.2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» або довідка МВС України чи відповідного територіального підрозділу про притягнення (не притягнення) до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, на керівника учасника/фізичну особу, яка є учасником. Документ має бути сформовано не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. Доступ до інформаційно-аналітичної системи (ІАС), як і можливість отримати витяг, відкритий на порталі МВС – https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг міститиме QR-код, по якому можна знайти відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Підстава – Наказ МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими пунктом 47 Особливостей подається по кожному з учасників, які входять до складу об’єднання окремо. 2. Документи, що надаються для укладання договору про закупівлю: 2.1. Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації за результатом проведеного електронного аукціону (у разі проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону). 2.2. Копія чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) такі документи: - лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції), або надати замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. 2.3. Довідка про наявність банківського рахунку (який в подальшому буде внесено до договору про закупівлю та за яким буде здійснюватись оплата), видана обслуговуючим банком. 2.4. Для посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати договір про закупівлю – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені підписувати договір про закупівлю та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, – довіреність, оформлена відповідно до вимог законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, яка підписала від імені учасника вказану довіреність. 2.5. У разі наявності обмежень у підписанта договору (уповноважена особа учасника) щодо укладання таких договорів згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати: - оригінал рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника) або його копію, посвідчену підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, суму договору відповідно до цінової пропозиції та підписанта договору, якому надаються повноваження на укладення (підписання) договору; - та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статуту). 2.6. Якщо відповідно до установчих (статутних) документів учасника у підписанта договору наявні обмеження щодо укладання договору, які залежать від % майна юридичної особи та/або % балансу юридичної особи та учасник не надає відповідного протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору, такий учасник додатково надає копії, завірені підписом печаткою учасника: - Балансу підприємства (форма № 1) за останній звітний період з відміткою про прийняття контролюючим органом або підтвердженням надання звітності Укрпоштою чи електронною поштою; - Звіту про фінансові результати (форма № 2) за останній звітний період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою чи електронною поштою. Для суб’єктів малого підприємництва подається «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період. Учасники, які зареєстровані пізніше 1 січня поточного року, у складі пропозиції подають вищезазначені документи за останній проміжний звітній період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника або підтвердженням надання звітності Укрпоштою чи електронною поштою. 2.7. Копії (засвідчені підписом власника) аркушів дійсного (чинного) паспорту громадянина України (стор. 1-2, стор. 3-6 за наявності записів – якщо паспорт зразка 1994 року або з обох сторін – якщо ID-карта) підписанта договору (тільки для фізичних осіб). У випадку якщо переможцем є нерезидент копії (засвідчені підписом власника) аркушів дійсного (чинного) паспорту або іншого документу підписанта договору, що посвідчує особу, відповідно до вимог законодавства країни резиденства такої особи. Додатково: а) У разі якщо переможець процедури закупівлі не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 3 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів. б) Нерезиденти у разі неможливості надання документів, передбачених Додатком 3 до тендерної документації, надають аналогічні документи відповідно до особливостей законодавства своєї країни та лист-пояснення довільної форми із зазначенням законодавчих підстав стосовно таких документів. в) У разі неможливості накладення КЕП/УЕП нерезидентом на тендерну пропозицію згідно із законодавством необхідно надати у складі тендерної документації відповідний лист-пояснення. г) Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Переможець ТОВ «НТТ Енергія» у визначений термін не надав документи переможця, згідно Додатку 3 тендерної документації, а саме відсутні: 1. Документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. 1.1. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення в цьому реєстрі, що сформована не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати її подання, на керівника учасника / фізичну особу, яка є учасником. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронні інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення файлами, отримані з реєстру та захищені кваліфікованим електронним підписом НАЗК. Замовник перевіряє наявність кваліфікованого електронного підпису НАЗК. Якщо при перевірці електронних інформаційних довідок відсутній кваліфікований електронний підпис НАЗК, дана довідка вважається недійсною. 1.2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» або довідка МВС України чи відповідного територіального підрозділу про притягнення (не притягнення) до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, на керівника учасника/фізичну особу, яка є учасником. Документ має бути сформовано не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання. Доступ до інформаційно-аналітичної системи (ІАС), як і можливість отримати витяг, відкритий на порталі МВС – https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг засвідчується електронною печаткою служби Єдиної інформаційної системи МВС. Кожен витяг міститиме QR-код, по якому можна знайти відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. Підстава – Наказ МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими пунктом 47 Особливостей подається по кожному з учасників, які входять до складу об’єднання окремо. 2. Документи, що надаються для укладання договору про закупівлю: 2.1. Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації за результатом проведеного електронного аукціону (у разі проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону). 2.2. Копія чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) такі документи: - лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції), або надати замовнику копію документу «Опис документів, шо надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу. У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. 2.3. Довідка про наявність банківського рахунку (який в подальшому буде внесено до договору про закупівлю та за яким буде здійснюватись оплата), видана обслуговуючим банком. 2.4. Для посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати договір про закупівлю – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені підписувати договір про закупівлю та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, – довіреність, оформлена відповідно до вимог законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, яка підписала від імені учасника вказану довіреність. 2.5. У разі наявності обмежень у підписанта договору (уповноважена особа учасника) щодо укладання таких договорів згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати: - оригінал рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника) або його копію, посвідчену підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, суму договору відповідно до цінової пропозиції та підписанта договору, якому надаються повноваження на укладення (підписання) договору; - та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статуту). 2.6. Якщо відповідно до установчих (статутних) документів учасника у підписанта договору наявні обмеження щодо укладання договору, які залежать від % майна юридичної особи та/або % балансу юридичної особи та учасник не надає відповідного протокольного рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору, такий учасник додатково надає копії, завірені підписом печаткою учасника: - Балансу підприємства (форма № 1) за останній звітний період з відміткою про прийняття контролюючим органом або підтвердженням надання звітності Укрпоштою чи електронною поштою; - Звіту про фінансові результати (форма № 2) за останній звітний період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника, або підтвердженням надання звітності Укрпоштою чи електронною поштою. Для суб’єктів малого підприємництва подається «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» за останній звітний період. Учасники, які зареєстровані пізніше 1 січня поточного року, у складі пропозиції подають вищезазначені документи за останній проміжний звітній період з відміткою про прийняття контролюючим органом за місцем знаходження учасника або підтвердженням надання звітності Укрпоштою чи електронною поштою. 2.7. Копії (засвідчені підписом власника) аркушів дійсного (чинного) паспорту громадянина України (стор. 1-2, стор. 3-6 за наявності записів – якщо паспорт зразка 1994 року або з обох сторін – якщо ID-карта) підписанта договору (тільки для фізичних осіб). У випадку якщо переможцем є нерезидент копії (засвідчені підписом власника) аркушів дійсного (чинного) паспорту або іншого документу підписанта договору, що посвідчує особу, відповідно до вимог законодавства країни резиденства такої особи. Додатково: а) У разі якщо переможець процедури закупівлі не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 3 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів. б) Нерезиденти у разі неможливості надання документів, передбачених Додатком 3 до тендерної документації, надають аналогічні документи відповідно до особливостей законодавства своєї країни та лист-пояснення довільної форми із зазначенням законодавчих підстав стосовно таких документів. в) У разі неможливості накладення КЕП/УЕП нерезидентом на тендерну пропозицію згідно із законодавством необхідно надати у складі тендерної документації відповідний лист-пояснення. г) Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою.
Код ЄДРПОУ | 31172501 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, Києво-Святошинський р-н, село Софіївська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Кривенко |
Телефон | +380674657176 |
Ел. пошта | alexander.krivenko@ntt-energy.com.ua |
.*(для платників ПДВ) Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаних уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих послуг на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу in.gioc@uz.gov.ua повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 21-й (двадцять перший) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені. Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21 |
Ім'я |
Скринецький Вадим Віталійович |
Телефон | 380444650967 |
Ел. пошта | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |