На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
374 252.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-06-016581-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 25 грудня, 11:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 374 252.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 грудня, 15:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 871.26 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 11 200.00 UAH |
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Стілець1126 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, За адресами структурних підрозділів Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Стілець238 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, За адресами структурних підрозділів Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Крісло47 штука Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, За адресами структурних підрозділів Строк: до 27.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3059107888 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Дніпропетровська область, Днiпро |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дубина Ганна Михайлівна |
Телефон | +380507154548 |
Ел. пошта | lidiaslabospickaa@gmail.com |
Час публікації: 2024-12-16 17:03:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-17 17:03:29
Опис
16.12.2024 Вимога про усунення порушення Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі Меблі для особового складу в пожежну частину (ДК 021:2015 – 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника подати в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи: Відповідно пп4 п.2 Розділ 3. У реквізитах гарантії на пропозицію зазаначається : — назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі Меблі для особового складу в пожежну частину (ДК 021:2015 – 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них); пп.1 п.5 Додатку 1 та п.11 Додатку3: Учаснику надати довідку, складену в довільній формі щодо наявності/відсутності утворення об’єднання підприємств. На підставі вищевикладеного вимагаємо виправити невідповідності та надати документи, які відповідають вимогам наведених пунктів. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Ірина БАЛЄВА
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2251415225 |
---|---|
Поштова адреса | 61019, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, будинок 121, квартира 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гранкіна Світлана |
Телефон | 380968592843 |
Ел. пошта | znm159@ukr.net |
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38631015 |
Поштова адреса | 61013, Україна, Харківська область, Харків, вул. Шевченка, 8 |
Ім'я |
Ірина Балєва |
Телефон | +380577393276 |
Ел. пошта | i.balieva@dsns.gov.ua |