На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
29 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється за кошти Підприємства, отримані від господарської діяльності, кошти Державного бюджету України. У разі здійснення закупівлі за бюджетні кошти, обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника згідно п. 19 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – постанова КМУ № 1178), шляхом укладення додаткової угоди до цього Договору. В частині здійснення розрахунків Покупцем за кошти державного бюджету, договірні зобов’язання Покупця виникають при наявності відповідних бюджетних асигнувань.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45200219 |
---|---|
Поштова адреса | 08303, Україна, Київська область, Бориспіль, вул.Запорізька, будинок 6А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Каленіченко Катерина |
Телефон | 380661764097 |
Ел. пошта | galactic-torg@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34200887 |
---|---|
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, вул. Гагаріна, буд. 7, кв.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Назаренко |
Телефон | 380671842853 |
Ел. пошта | NNN-SSS-VVV@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-06-017263-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 29 700.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 11 грудня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 13 грудня, 19:11 |
Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 8095180 кілограм Адреса поставки: Україна, Київська область, Чорнобиль Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15230000-9, Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба Профіль: Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 8095 |
|
Вид риби | оселедець |
---|---|
Тип обробки | слабий посол |
Частина | тушка з головою |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 8095 |
Вартість товару сплачується на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін видаткових накладних, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання видаткових накладних. У разі відсутності/затримки фінансування з державного бюджету України та/або неможливості здійснення платежів (обмеження прав розпоряджання коштами тощо) з підстав, передбачених чинним законодавством/рішеннями уповноважених органів влади – Покупець сплачує вартість Товару протягом 7 (семи) банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування та/або можливості розпоряджання коштами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Товар поставляється Продавцем партіями, відповідно до заявок, у строк 3 (трьох) робочих днів з дня отримання заявки на партію за адресою: Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Шкільна, 8 та/або Київська обл., м. Чорнобиль, вул. Котовського, 2/А. Доставка Товару здійснюється транспортом Постачальника. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Покупця має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.
Тип оплати:
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНЕ СЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ, ВІДНОВЛЕННЯ ТА БЕЗПЕКИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44885549 |
Поштова адреса | 07201, Україна, Київська область, Вишгородський р-н, селище міського типу Іванків, вул. Проскури Івана, будинок 47 |
Ім'я |
Гребельник Марина |
Телефон | 380634567219 |
Ел. пошта | m.hrebelnyk@ssecse.org |