На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 304 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: юридична особа, яка є підприємством, (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яке забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
Скасовано
24 грудня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 24 грудня, 00:00
Опис
1. Про прийняття рішення про відміну процедури закупівлі: Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-12-06-017787-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: 12 грудня 2024 року надійшов лист з боку Адміністратора електронної системи ДП Прозорро в якому вказано наступне: «До уваги замовників У зв’язку з порушенням порядку публікації в електронній системі закупівель оголошень про проведення відкритих торгів з особливостями, що були оголошені 6, 7, 8 та частково 9 грудня 2024 року з майданчика "Держзакупівлі онлайн", у учасників немає можливості подати тендерні пропозиції в такі торги. З метою дотримання принципу недискримінації учасників, забезпечення рівного ставлення до всіх та уникнення дискримінаційних ситуацій, рекомендуємо замовнику переоголосити такі закупівлі.». 13 грудня 2024 року на електронну пошту від департаменту охорони здоров’я надійшов лист в якому вказано наступне: «Шановний клієнт! Повідомляємо Вам про виявлення з боку Адміністратора електронної системи ДП Прозорро частини закупівель, в яких не дотримано принципи забезпечення рівного ставлення до всіх учасників закупівельного процесу та уникнення дискримінаційних ситуацій, а саме неможливість подати пропозиції в оголошену Вами закупівлю UA-2024-12-06-017787-a, про що Вам надіслано відповідний лист з боку Адміністратора системи. У зв'язку з викладеним, рекомендуємо Вам переоголосити (відмінити та оголосити наново) вищевказану закупівлю. Контакт-центр майданчика оперативно допоможе Вам зробити це швидко та якісно. Колектив майданчика приносить Вам щирі вибачення за незручності спричинені виниклою ситуацією та просить поставитися з розумінням до обставин, що склалися.». Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-06-017787-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 грудня, 09:00 |
Дата останніх змін | 24 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 304 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 23 040.00 UAH з ПДВ |
---|
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».300000 кіловат-година Адреса поставки: 00000, Україна, Кіровоградська область, на межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем., Інформація про місце, кількість, обсяг поставки товару зазначено у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Строк: до 31.12.2025 20:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
До 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, Постачальник надає Споживачу остаточний рахунок на оплату фактично спожитої електричної енергії за попередній розрахунковий період. Надані Постачальником рахунки за фактично спожиту електричну енергію підлягають оплаті споживачем протягом 10 робочих днів з дати отримання та підписання Сторонами відповідного Акту приймання-передачі але в будь-якому випадку не пізніше 20 календарного дня місяця, наступного за розрахунковим.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Петрівська центральна лікарня» Петрівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01995290 |
Поштова адреса | 28300, Україна, Кіровоградська область, селище міського типу Петрове, вулиця Центральна, будинок 1 |
Ім'я |
Блажко Олександр Вікторович ( ) |
Телефон | +380523797582 |
Ел. пошта | petrove-crl@ukr.net |