На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-09-001820-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 14 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 26 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 773 502.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Система відеоспостереження з супутніми послугами1 комплект Адреса поставки: 04053, Україна, Київська область, Київ, Кудрявська 26/28 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35123500-7, Системи відеоідентифікації |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Відповідно до п.4 частини ІІ Додатку 1 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних» Учасник повинен надати Інформацію та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 11 розділу І тендерної документації. Формою частини І Додатку № 3 до тендерної документації Замовник передбачив зазначення, зокрема, інформації щодо найменування товару та його виробників. На виконання вказаних вимог учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до Системи Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «19_Інформація про необхідні технічні характеристики.pdf »), в якому зазначив, зокрема: п.1.1 – Учасник зазначив виробника жорсткого диску 3.5 4 TB WD – US ; п.1.2 – Учасник зазначив виробника SSD диску 2.5 1 TB S700 HP - US. Також учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до Системи Гарантійний лист (файл: «_16 Довідка.pdf»), в якому зазначено виробниками продукції: - жорсткого диску 3.5 4 TB WD – Western Digital; - SSD диску 2.5 1 TB S700 HP – HP. Таким чином, встановлена невідповідність наданої учасником інформації, в частині дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Відповідно до п.4 частини ІІ Додатку 1 «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних» Учасник повинен надати Інформацію та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 11 розділу І тендерної документації. Формою частини І Додатку № 3 до тендерної документації Замовник передбачив зазначення, зокрема, інформації щодо найменування товару та його виробників. На виконання вказаних вимог учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до Системи Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «19_Інформація про необхідні технічні характеристики.pdf »), в якому зазначив, зокрема: п.1.1 – Учасник зазначив виробника жорсткого диску 3.5 4 TB WD – US ; п.1.2 – Учасник зазначив виробника SSD диску 2.5 1 TB S700 HP - US. Також учасник в складі тендерної пропозиції завантажив до Системи Гарантійний лист (файл: «_16 Довідка.pdf»), в якому зазначено виробниками продукції: - жорсткого диску 3.5 4 TB WD – Western Digital; - SSD диску 2.5 1 TB S700 HP – HP. Таким чином, встановлена невідповідність наданої учасником інформації, в частині дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 40053498 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, м. Київ, Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Почерпайло Володимир Іванович |
Телефон | +380442774788 |
Ел. пошта | vladp8414@gmail.com |
ТОВ "Смарт техно"
Оплата Покупцем Товару та наданих послуг здійснюється протягом 30 к.д. з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих Послуг і пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Дмитро Лещенко |
Телефон | +380968001794 |
Ел. пошта | dmytro.leshchenko@ugv.com.ua |