На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
79 744.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець. Термін придатності не менше 80% від загального терміну придатності, визначеного виробником. Поставка товару здійснюється за адресою м. Запоріжжя, вул. Токмацька (Тамбовська), 6, за рахунок Продавця. Поставка товару однією партією не пізніше 20.12.2024 року включно. Передача товару повинна здійснюватися уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – термін придатності не менше 80 % від загального терміну придатності, визначеного виробником; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів. Якість товару повинна відповідати вимогам нормативних актів України. Продавець повинен мати відповідний дозвіл на види діяльності, здійснювані при виконанні зобов’язань, передбачених даним договором.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45099150 |
---|---|
Поштова адреса | 89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Кантемир |
Телефон | +380672233404,+380506482455 |
Ел. пошта | vok.sergey349@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-09-014631-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 79 744.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 грудня, 06:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 грудня, 08:13 |
Стрічка для ЕКГ, рулон 80 *231600 штука Адреса поставки: 69057, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Токмацька (Тамбовська), будинок 6 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Стрічка для ЕКГ, рулон 80 *23 |
|
Вид | Рулон |
---|---|
Термочутлива з сіткою | 1 |
Ширина | 80, мм |
Довжина | 23, м |
Намотка | Зовнішня |
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, протягом 4 робочих днів з дати отримання товару Покупцем. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем видатків на фінансування предмету даного Договору на свій поточний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 4 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38563265 |
Поштова адреса | 69057, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Ім'я |
Каріна Ткаченко |
Телефон | +380612246921 |
Ел. пошта | byxsmd@gmail.com |