На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 760.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-10-003453-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 грудня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 грудня, 10:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 176 760.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 883.80 UAH з ПДВ |
---|
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 16069 – Інтраокулярна лінза з іридокапсулярною фіксацією40 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114 Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33731110-7, Інтраокулярні лінзи Код НК 024:2023: 16069, Інтраокулярна лінза з іридокапсулярною фіксацією |
код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 16069 – Інтраокулярна лінза з іридокапсулярною фіксацією40 штука Адреса поставки: 76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи 114 Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33731110-7, Інтраокулярні лінзи Код НК 024:2023: 16069, Інтраокулярна лінза з іридокапсулярною фіксацією |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21584181 |
---|---|
Поштова адреса | 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. БАЖОВА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Торута |
Телефон | +380503039854 |
Ел. пошта | tender@medicus.kiev.ua |
Строк поставки товару - за попередньою заявкою Замовника до 30.12.2024 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Поставка товару повинна здійснюватися транспортом Постачальника до місць використання товару, спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару. Розвантаження товару по місцю призначення проводиться постачальником
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України у розмірі, передбаченому Договором, на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 60 робочих днів після поставки. У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993305 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114 |
Ім'я |
Ніна Зобків |
Телефон | +380950612795 |
Ел. пошта | ninalawyer@ukr.net |