На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар має постачатися дрібнооптовими партіями три рази на тиждень з 8-00 по 9-00 годину (з можливою допоставкою) у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб замовника протягом двох робочих днів з дня отримання Постачальником замовлення. Кожна партія повинна супроводжуватися документом, який засвідчує якість товару відповідно до специфіки товару. Термін придатності товару на момент його отримання повинен складати не менше ніж 80% від загального строку придатності до споживання відповідного товару. Оплата товару проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання товару на підставі накладної (видаткової накладної), в якій зазначені реквізити для проведення розрахунків. Місце поставки Товару: 54007, Україна, м. Миколаїв, вул. Казарського, 4, продовольчий склад.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2452115068 |
---|---|
Поштова адреса | 25001, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Україна, 25001, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул.Верхня Биковська, будинок 72 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ірина Матюшенко |
Телефон | 380960448010 |
Ел. пошта | irina051297@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41493916 |
---|---|
Поштова адреса | 49094, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ПЕРЕМОГИ, будинок 50Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ігор Сичов |
Телефон | +380503619780 |
Ел. пошта | zhovtendnipro@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-11-013087-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 13 390.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 16 грудня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 грудня, 14:18 |
Сардельки з свинини, сорт вищий100 кілограм Адреса поставки: 54007, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Казарського, 4 Строк: до 31.12.2024 14:39 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15130000-8, М’ясопродукти Профіль: Сардельки з свинини, сорт вищий |
|
Вид | сардельки |
---|---|
Сорт | вищий |
Склад м'ясної сировини | свинина |
Оплата товару проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання товару на підставі накладної (видаткової накладної), в якій зазначені реквізити для проведення розрахунків
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Миколаївський геріатричний пансіонат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189050 |
Поштова адреса | 54007, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Казарського, 4 |
Ім'я |
Ісакова Ірина Олександрівна ( ) |
Телефон | +380509377253 |
Ел. пошта | mgp_pansionat@ukr.net |