На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Товар має постачатися дрібнооптовими партіями три рази на тиждень з 8-00 по 9-00 годину (з можливою допоставкою) у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб замовника протягом двох робочих днів з дня отримання Постачальником замовлення. Кожна партія повинна супроводжуватися документом, який засвідчує якість товару відповідно до специфіки товару. Термін придатності товару на момент його отримання повинен складати не менше ніж 80% від загального строку придатності до споживання відповідного товару. Оплата товару проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання товару на підставі накладної (видаткової накладної), в якій зазначені реквізити для проведення розрахунків. Місце поставки Товару: 54007, Україна, м. Миколаїв, вул. Казарського, 4, продовольчий склад.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-12-006333-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 61 750.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 17 грудня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 грудня, 11:26 |
Консерви з сардин в томатному соусі, стерилізовані250 кілограм Адреса поставки: 54007, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Казарського, 4 Строк: до 31.12.2024 11:28 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15240000-2, Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви Профіль: Консерви з сардин в томатному соусі, стерилізовані |
|
Вид сировини | сардина |
---|---|
Тип | в томатному соусі |
Стерилізовано | Так |
Оплата товару проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня отримання товару на підставі накладної (видаткової накладної), в якій зазначені реквізити для проведення розрахунків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Миколаївський геріатричний пансіонат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189050 |
Поштова адреса | 54007, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Казарського, 4 |
Ім'я |
Ісакова Ірина Олександрівна ( ) |
Телефон | +380509377253 |
Ел. пошта | mgp_pansionat@ukr.net |