На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
263 300.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03221410-3 Капуста свіжа білокачанна, 03221113-1 Цибуля). Постачання товару за договором здійснюється протягом 2025 року в заклади освіти ,підпорядковані Замовнику, відповідно до наданих заявок 2-3 рази на тиждень частинами, згідно дислокації (Додаток №2 до Договору ) та графіку постачання (Додаток №3 до Договору). Заявка Замовника має містити інформацію щодо кількості, місця та терміну поставки товару. Поставка товара здійснюється в робочі дні з 6-00 до 17-00. Залишковий термін придатності на момент постачання - не менше 50% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що є менше 50% загального терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником, або минув. На недоброякісний товар складається акт та повертається постачальнику. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (надати документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в ЗДО . Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів. Місце постачання товару: Україна, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Строк постачання товару: до 31.12.2025 р. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Переможець не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Переможець не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку
Код ЄДРПОУ | 44948514 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Василенка 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тетяна Дубовик |
Телефон | 380939157008 |
Ел. пошта | plana082@gmail.com |
Переможець не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Переможець не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку
Код ЄДРПОУ | 3337014215 |
---|---|
Поштова адреса | 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав-Хмельницький, вулиця Можайська, будинок 9А, квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Онопрієнко Олександр Васильович |
Телефон | +380974249121 |
Ел. пошта | onopra.tender@gmail.com |
Причина відміни: Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-13-007223-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 263 300.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 18 грудня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 січня, 12:17 |
Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 32345000 кілограм Адреса поставки: 01021, Україна, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 |
|
Товарний сорт | вищий |
---|---|
Найбільший поперечний діаметр | від 5 см |
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 | Так |
Цибуля ріпчаста рання |
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 70375000 кілограм Адреса поставки: 01021, Україна, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Строк достигання | пізньостигла |
Відповідність ДСТУ 7037 | Так |
Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 90 (дев’яносто) календарних днів. 7.2. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, строк, встановлений п. 7.1. Договору вважається дотриманим, а грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно, що унеможливлює також застосування ст. 625 Цивільного кодексу України. 7.3. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). 7.4. Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Стоцький Олег Леонідович |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | olegstotskij99@gmail.com |