На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 388 432.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: s.chaikovska@nazk.gov.ua З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Маруженко Олексій Петрович заступник керівника відділу забезпечення роботи державних реєстрів Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-06-43 o.maruzhenko@nazk.gov.ua
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-13-018243-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 грудня, 23:00 |
Дата останніх змін | 13 грудня, 16:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 17 388 432.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 86 942.16 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 320 000.00 UAH |
Початок аукціону | 23 грудня, 12:12 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
72253200-5 Послуги з підтримки систем12 місяць Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений акт приймання-передачі наданих послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги за січень–листопад здійснюється Замовником щомісяця протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Сторонами документів, визначених у пункті 4.1 цього розділу Договору. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі 14 цього Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. 4.6. У випадку дострокового розірвання цього Договору оплата за надані Послуги здійснюється Замовником після закінчення календарного місяця, протягом якого Замовнику надавалися Послуги, за період фактично наданих послуг, в порядку та у строк, що визначаються цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 90.00%
Оплата за Послуги, які надаватимуться у грудні, здійснюється Замовником з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 16 жовтня 2024 року № 341/24 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду» на підставі рахунка, наданого Виконавцем до 05 грудня 2025 року, у розмірі 100% місячної вартості Послуг. Якщо, сума коштів, отриманих Виконавцем за Послуги, які були надані в грудні, більша, ніж вартість фактично наданих Послуг, Виконавець повертає, на рахунок Замовника, зазначений у розділі 14 цього Договору, невикористані суми протягом 2 (двох) робочих днів після завершення розрахункового періоду. Виконавець не пізніше другого робочого дня після завершення розрахункового періоду, визначеного цим пунктом Договору, надсилає Замовнику підписаний у 2 (двох) примірниках документ, передбачений пунктом 4.1 розділу Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 25 календарних днів
Розмір оплати: 10.00%
Назва організації | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40381452 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Миколи Міхновського, буд. 28 |
Ім'я |
Світлана Чайковська |
Телефон | +380442000883 |
Ел. пошта | s.chaikovska@nazk.gov.ua |