На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 666.66 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP Delivered Duty Paid (Поставка з оплатою мита) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партією протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: м. Вінниця (згідно рознарядок ПОКУПЦЯ). Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 35 (тридцять п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Кушнір Анастасію Олександрівну |
Телефон | 380976996900 |
Ел. пошта | VN.TENDER@EPICENTRK.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2288903735 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, Київська область, Київ, проспект Георгія Гонгадзе, буд. 32-,Г, офіс 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борис Бондаренко |
Телефон | 380637146472 |
Ел. пошта | fopbondarenko.b@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-16-004224-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 36 666.66 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 грудня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 грудня, 15:49 |
Крісла офісні20 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Вінниця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Профіль: Крісла офісні |
|
Регулювання висоти сидіння | |
---|---|
Матеріал оббивки сидіння | екошкіра (шкірозамінник), тканина, шкіра, сітка, тканина (мікрофібра) |
Матеріал оббивки спинки | екошкіра (шкірозамінник), тканина, шкіра, сітка, тканина (мікрофібра) |
Наявність підлокітників | |
Регулювання висоти спинки | |
Гойдання | |
Основа | хрестовина з роликами, полози, ніжки |
Основний матеріал корпусу | дерево, пластик, метал |
Висота сидіння у верхньому положенні | 400 - 700, мм |
Висота спинки у верхньому положенні | 350 - 1350, мм |
Бренд | ГАМАЮНГРУП, BARSKY, SPECIAL4YOU, ПРИМТЕКС ПЛЮС, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, IKEA, RICHMAN, NOWY STYL, TEHFORWARD, GOODWIN, ПРЕМ'ЄРА, АНШАР ГРУП, UNIQUE, РОКО ГРУП, ANJI XINGHE FURNITURE CO., LTD, SIGNAL, RONDI, ЛЕОНТЕК, MINIMALIST, YOUNG, ТОВ СМФ ПРЕСТИЖ, INTARSIO, AMF |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 35 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЕНЕРГОРЕМТРАНС" АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41264153 |
Поштова адреса | 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Станція Вінниця,10 |
Ім'я |
Інна Шпак |
Телефон | +0432632426 |
Ел. пошта | shpak@uz.gov.ua |