На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
73 500.00 UAH
Замовник
Заклад дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 "Веселка" Сарненської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Потреба на 2025 рік Строк (термін) поставки (передачі) Товарів: Постачальник зобов’язаний поставити Товари у розпорядження Покупця разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти поставку на умовах цього Договору кожного дня до 08.00 год. з моменту надходження заявки Покупця. Поставка товару здійснюється згідно узгодженого із Покупець графіка, дрібнооптовими партіями за заявками уповноважених осіб Покупця. Графік постачання товару може бути змінено в залежності від реальних потреб Покупця. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 30 банківських днів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-16-012323-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 24 грудня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 73 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 367.50 UAH з ПДВ |
---|
Хліб пшеничний1300 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Хліб солодовий1300 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Батон300 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Розрахунки проводяться за фактично поставлений товар, шляхом оплати Покупцем після надання Постачальником видаткової накладної. Прийом товару по закладу підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на протязі 30 банківських днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Заклад дошкільної освіти комбінованого типу (ясла-садок) №8 "Веселка" Сарненської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37907977 |
Поштова адреса | 34503, Україна, Рівненська область, Сарни, Вулиця Європейська, будинок 1А |
Ім'я |
Матвієнко Юлія Андріївна |
Телефон | 380955975658 |
Ел. пошта | dnz8-veselka@ukr.net |