На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2160.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24267110 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Бориспільська, будинок 9-Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга ПП БУДПОСТАЧ |
Телефон | +380660600658 |
Ел. пошта | stavrati_o@budpostach.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-16-017953-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 160.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 грудня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 30 грудня, 10:20 |
Електрочайники6 штука Адреса поставки: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Степна 2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади Профіль: Електрочайники |
|
Бренд | ETA, LIBERTY, SEVERIN, LARETTI, CASO, AURORA, DELONGHI, SVEN, MYSTERY, DOMOTEC, HÖLMER, UP! (UNDERPRICE), VILGRAND, CONCEPT, GRUNHELM, GOTIE, EDENBERG, SCHTAIGER, AMICA, WIMPEX, NOVEEN, ECG, ESPERANZA, ARITA, MAGIO, OPERA, EDLER, KAISER, GRAEF, POLARIS, ERSTECH, PROMOTEC, AKAI, BROCK, PROFI COOK, VIOMI, SMART, ASTOR, TEFAL, VIVAX, HILTON, SATORI, SCARLETT, PANASONIC, VIMAR, HAEGER, CECOTEC, VEGAS, DELFA, GORENJE, LEXICAL, FIRST AUSTRIA, MESKO, OCTAVO, CAMRY, STENSON, ARDESTO, SOGO, HENDI, ROTEX, ADLER, DARIO, ARIETE, ERGO, HOZ, RUSSELL HOBBS, PHILCO, GOLD DIAMOND, VES ELECTRIC, SEA BREEZE, ZELMER, MONTE, PHILIPS, ELECTROLUX, HAUSMARK, LIVSTAR, SENCOR, A-PLUS, KERNAU, MIDEA, RAINBERG, SATURN, SILVERCREST, MPM, BEKO, MAESTRO, RAF, LIBERTON, CUISINART, WATER HOUSE, BLAUPUNKT, KAMILLE, CLATRONIC, RECA, HURAKAN, MIRTA, DSP, KITCHENAID, HUSLA, PRIME TECHNICS |
---|---|
Основний матеріал корпусу | скло, метал, пластик, кераміка |
Об'єм | 0.4 - 4, л |
Потужність | 400 - 3000, Вт |
Тип елементу нагріву | прихований (диск), відкритий, спіраль |
Наявність фільтру від накипу | |
Захист від перегрівання | |
Шкала рівня води | |
Гарантія | до 0, міс |
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Ім'я |
Шаповал Олександр Анатолійович |
Телефон | 380487273665 |
Ел. пошта | tender@odz.gov.ua |