На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Дислокація закладів відповідно до Заяви-приєднання до Договору (Додаток 3 до Договору). Кінцевий строк подання пропозицій: 20.12.2024 00:00 год.
письмово відмовився від укладання договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
письмово відмовився від укладання договору на умовах, визначених у запиті пропозицій постачальників
Код ЄДРПОУ | 44823241 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, вул.Новокостянтинівська, будинок 13/10, офіс 309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Котляров Валерій |
Телефон | 380630252424 |
Ел. пошта | globalensol@gmail.com |
Відповідно до п.66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі – Порядок), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Згідно п.п.2 п.13.7. проекту договору Відбору: «Постачальник протягом 24 годин з моменту визначення його переможцем направляє на електронну адресу Замовника документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів та містить посилання на номер закупівлі), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цього запиту та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Постачальник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015)». Зазначені вище документи не надані ТОВ “ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД” в порядку, визначеному п.п. 2 п.13.7. проекту договору. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до п.66 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 14.09.2020 № 822 (далі – Порядок), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Згідно п.п.2 п.13.7. проекту договору Відбору: «Постачальник протягом 24 годин з моменту визначення його переможцем направляє на електронну адресу Замовника документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів та містить посилання на номер закупівлі), що має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цього запиту та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу Постачальник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015)». Зазначені вище документи не надані ТОВ “ТЕРНОПІЛЬЕНЕРГОТРЕЙД” в порядку, визначеному п.п. 2 п.13.7. проекту договору. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку.
Код ЄДРПОУ | 44787371 |
---|---|
Поштова адреса | 46013, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, 46013, Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. 15 квітня, буд. 2М |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Дутка Андрій Сергійович |
Телефон | 380980007479 |
Ел. пошта | ternopilenergotrade@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45430582 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Мазепи Івана, буд. 11А, оф. 72А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Куніч |
Телефон | +380686547006 |
Ел. пошта | electrovat.llc@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45297596 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Яворницького Дмитра будинок 59А ПОВЕРХ 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Подзолков |
Телефон | +380981371485 |
Ел. пошта | powerenergyukraine@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42093239 |
---|---|
Поштова адреса | 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Олександрівська , буд. 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Стрижак Петро Володимирович |
Телефон | 380635173698 |
Ел. пошта | tender@zpep.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-17-008267-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 4 400 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 грудня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 27 грудня, 12:48 |
Електрична енергія, з розподілом400000 кіловат-година Адреса поставки: 62560, Україна, Харківська область, Чугуївський район, заклади, підпорядковані замовнику Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Споживач зобов’язаний сплатити вартість поставленої (спожитої) електричної енергії, на підставі Акту та виставленого Постачальником рахунку, у строк, що не перевищує 5 (п’ять) робочих днів з моменту отримання Акту приймання-передачі, але в будь якому випадку не пізніше 20 (двадцяти) календарних днів після закінчення розрахункового періоду.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Старосалтівська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04399068 |
Поштова адреса | 62560, Україна, Харківська область, Чугуївський р-н, смт. Старий Салтів , вул. Перемоги, б.14 |
Ім'я |
Наталя Смик |
Телефон | +380574161116 |
Ел. пошта | smuknatali@ukr.net |