На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
401 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці, Хліб з пшеничного борошна формовий, в упаковці. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 95% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару кожного дня з 7:00 до 8:00. Замовлення може направлятися Покупцем по факсу, поштою, електронною поштою за контактами зазначеними у реквізитах (з 10:00 до 20:00 години, напередодні дня поставки (відпуску) та/або узгоджуватись усно (на розсуд Сторін): Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська, 7А. Доставка продукції здійснюється до центрального складу «Замовника». 4. Транспортування товару до Замовника здійснюється автотранспортом Постачальника. Доставка продукції повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення харчових продуктів. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати чинну медичну книжку (надається при поставці товару). Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2025 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Товар при поставці повинен супроводжуватись декларацією виробника (або якісними посвідченнями чи посвідченням якості/відповідності), видатковою накладною, мати відповідне пакування та маркування, яке повинно відповідати вимогам Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 9. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Дата скасування відміни: 19 грудня, 16:27
Опис
неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-18-004095-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 401 200.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 24 грудня, 10:09 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 грудня, 16:30 |
Хліб з пшеничного борошна, в упаковці8760 кілограм Адреса поставки: 36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці8760 кілограм Адреса поставки: 36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне, житнє |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999721 |
Поштова адреса | 36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська, 7-а |
Ім'я |
Оксана Ковальська |
Телефон | +380532560224 |
Ел. пошта | buh2mklpmr@gmail.com |