На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
95 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.01.2025 Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: 400 штук Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: 7.2. Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: 7.2. Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійні зобов'язання: Гарантійний строк зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника. Гарантійний строк експлуатації: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 23702466 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Киев, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА БОЙЧУКА, будинок 18-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Вернигора |
Телефон | +380503576020 |
Ел. пошта | ivanvcr@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39070834 |
---|---|
Поштова адреса | 14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ВУЛИЦЯ МАРТИНА НЕБАБИ, будинок 106, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Александр Федоров |
Телефон | +380957962129 |
Ел. пошта | zakupkiunikanc2@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 19271888 |
---|---|
Поштова адреса | 69093, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Руставі, буд. 5, кв.99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Парушев Олексій Костянтинович |
Телефон | 380503415974 |
Ел. пошта | binomzap@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-19-021827-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 95 000.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 24 грудня, 18:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 31 грудня, 15:29 |
Калькулятори400 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30140000-2, Лічильна та обчислювальна техніка Профіль: Калькулятори |
|
Бренд | SHARP, KARUIDA, COKTA, ESPERANZA, KEENLY, STENSON, EASTALENT, PROINSTAL, ELEVEN, ELECTRUM, SANRIO, SUNDING, OOTB, CASIO, XUEYAN, LEXON, BUROMAX, KLERK, BERGER, UNITED OFFICE, LEMO, REBEL, SUPRETTO, MILAN, BISHOP, ABEER, STARBUCKS, KADIO, ASSISTANT, REBELL, MIIIW, JOINUS, AIHAO, KODAI, A&R COMPANY, TAKSUN, CAOHUA, GAONA, DELI TIRE, EATES, ANEX, AUCHAN, GATES, KENKO, BRILLANT, FUNTIME, LIDL, COLOR-IT, ADENKI, MI SMART, OPTIMA, LUFT, VOLTRONIC, PRESENT TIME, MOLTIS, MORO, CENTRUM, CITIZEN, CANON, BRILLIANT, KACO, AOXING, WIMPEX, DREAM MACHINES |
---|---|
Тип | настільний, кишеньковий |
Вид | інженерний, бухгалтерський, науковий |
Розрядність | 6 - 20 |
Живлення | літієвий акумулятор, батарейка АА, батарейка ААА, сонячна батарея |
Підсвітка | |
Автовідключення | |
Тип пам'яті | однорівнева, дворівнева |
Гарантія | до 0, міс |
Матеріал корпусу | пластик, метал |
Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: 7.2. Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: 7.2. Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Вангородська Олександра Миколаївна |
Телефон | 380443097730 |
Ел. пошта | vangorodska.o.m@uz.gov.ua |