На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
163 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Якість Товару повинна відповідати умовам якості : Сир кисломолочний 9-10%, 1 кг, та державним стандартам (ГОСТ), діючим на території України до цієї категорії товарів. Технічні, якісні характеристики Товару повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства. Товар не повинен містити генетично модифікованих організмів, шкідливих та токсичних речовин. Кожна парія Товару повинна супроводжуватись документом, який підтверджує його походження, свіжість, якість та безпечність. Документи, що супроводжують Товар, повинні містити чітку інформацію про дату виготовлення та термін реалізації Товару. Товар не повинен мати дефектів товарного вигляду та повинен бути упакований Учасником-переможцем таким чином, щоб виключати псування або нищення його на період поставки. Детально місце та дні поставки визначено в Додатку 1 до Договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31259168 |
---|---|
Поштова адреса | 35541, Україна, Рівненська область, с. Крупець, Дубенський район, вул.Старики будинок №58б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Рудий Роман Мирославович |
Телефон | 380502821625 |
Ел. пошта | ifrankivsk@radymo.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-20-005775-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 163 400.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 грудня, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 27 грудня, 14:15 |
Сир кисломолочний1075 кілограм Адреса поставки: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, ПРОВУЛОК КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 1 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти Профіль: Сир кисломолочний |
|
Масова частка жиру | до 0, % |
---|---|
Відповідність ДСТУ 4554 | Так |
Добавки | |
Безлактозний | Так |
Порядок розрахунків: безготівковий (після пред'явлення Учасником-переможцем належно оформленої у встановленому чинним законодавством порядку товарно-транспортної накладної, яка повинна містити відбиток печатки (крім Учасників-переможців, що здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) та підпис Учасника-переможця). Оплата Товару ПОКУПЦЕМ здійснюється протягом 10 –х банківських днів з дня надходження ПОКУПЦЮ коштів для оплати Товару з урахуванням частини першої статті 23 Бюджетного кодексу України щодо виникнення у ПОКУПЦЯ платіжних зобов’язань при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАДВІРНЯНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ( ЯСЛА- САДОК) "КВІТКА КАРПАТ" НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22199054 |
Поштова адреса | 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, ПРОВУЛОК КОТЛЯРЕВСЬКОГО, будинок 1 |
Ім'я |
Цюпер Ірина Володимирівна |
Телефон | 380672747711 |
Ел. пошта | dnz-kvitkakarpat@ukr.net |