На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Означені вироби можуть відповідати відповідним чином погодженим нормативним документам виробника та/або іншим національним чи міжнародним стандартам за умови їхньої імплементації в нормативну базу України в разі, якщо характеристики таких виробів не гірші наведених. Якість та відповідність продукції повинна відповідати показникам та їх значенням, вказаним в цих технічних вимогах. Учасник повинен надати підтвердження щодо відповідності вимогам технічних регламентів: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для платників ПДВ); або Для резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ) Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ та відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ.) Постачальник гарантує, що якість Товару відповідає вимогам державних стандартів, що діють в Україні, нормативно-технічній документації, та характеристикам, зазначеним в документації. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійні зобов'язання: Постачальник гарантує, що Товар новий, не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені. Гарантійні зобов’язання Гарантійний термін експлуатації 5 років Гарантійний термін зберігання відповідно до нормативної документації виробника Умови зберігання Відповідно до нормативної документації виробника Умови транспортування Відповідно до нормативної документації виробника Умови пакування, маркування Відповідно до нормативної документації виробника Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-20-015182-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 18 750.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 грудня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 26 грудня, 11:00 |
Шини індустріальні4 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний деньз дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний деньз дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Зарицький Олег |
Телефон | 380443097735 |
Ел. пошта | zarytskyi.o.i@uz.gov.ua |