На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товару: протягом 2025 року до 31.12.2025 року. Місце поставки товару: Товар поставляється Продавцем за адресами дошкільних навчальних закладів комунальної власності Олевської міської територіальної громади, відповідно до заявок кожного з цих закладів або загальної заявки Замовника (перелік дошкільних навчальних закладів комунальної власності Олевської міської територіальної громади, в які відбуватиметься поставка Товару, зазначений у Додатку №2 до проєкту договору). Порядок розрахунків: Замовник оплачує отриманий товар протягом 7 банківських днів з моменту отримання Товару. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 7 банківських днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37677991 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.Шевченка, будинок 27/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Лінькова |
Телефон | +380676565178 |
Ел. пошта | prodcentr3@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-20-015935-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 329 040.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 грудня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 30 грудня, 12:18 |
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пляшка картонна, ДСТУ 2661, 1000г9140 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до умов договору Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, пляшка картонна, ДСТУ 2661, 1000г |
|
Вид | ультрапастеризоване |
---|---|
Упаковка | пляшка картонна |
Маса нетто | 1000 - 1000, г |
Масова частка жиру | 2.5 - 2.5, % |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Олевська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04343470 |
Поштова адреса | 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Володимирська, 2 |
Ім'я |
Олександр Новак |
Телефон | +380953127499 |
Ел. пошта | alexandrnowak9@gmail.com |