На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Детальна інформація про закупівлю наведена у Тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-20-016064-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 21 січня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 11 521 56200 грн. без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 січня, 13:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 57 60781 грн. без ПДВ |
---|
Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60140000-1, Нерегулярні пасажирські перевезення |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: 1. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 тендерної документації (далі – ТД) - щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції були надані: - «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 31.12.2024 № 31/12/24, що містить інформацію щодо наявності у учасника процедури закупівлі саме автобусів, роком випуску та пасажиромісткістю яка не відповідає технічним вимогам замовника. Крім цього, учасник процедури закупівлі зазначив у довідці автобуси як залучений автотранспорт, проте в графі «Примітки» не надано інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та не зазначено: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, а також строк (термін) дії такого договору. - довідка у довільній формі на фірмовому бланку від 31.12.2024 № 31/12/24.12 з інформацією про технічне обслуговування і ремонт запропонованих автотранспортних засобів, яке виконується відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» без зазначення інформації про виконавця технічного обслуговування і ремонту. Разом з тим, відсутні скановані копії оригіналу або завірені учасником процедури закупівлі копії наступних документів: - договір оренди автотранспортних засобів, зазначених у довідці від 31.12.2024 № 31/12/24; - дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій протокол(и) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. - дійсне(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій свідоцтво(а) про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонується учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. На вимогу пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД - щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції було надано: - «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 31.12.2024 № 31/12/24.28, проте відсутні чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завірені(их) учасником процедури закупівлі копії, видані кожному із перелічених у довідці працівників (водіїв): 1) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; 2) довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; 3) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Крім цього, учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» не надано відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці (на кожного переліченого водія в довідці), а саме: - чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна була бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі). Також перевірка знань могла бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно було додати наступні документи: - наказ(и) підприємства (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. - чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05. 3. Щодо підтвердження відповідності вимогам тендерної документації. На вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції були надані документи для підтвердження повноважень посадової особи учасника – директора ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» Хріщу Олексія Петровича, а саме: довідка від 31.12.2024 року № 31/12/24.4, Рішення учасника від 17.03.2023 №17/03-23, Наказ «Про призначення директора» від 20.03.2023 № 1-к/, проте відсутнє рішення про надання згоди на вчинення значного правочину у відповідності до підпунктів 9.2.5.11 та 9.3.3. пункту 9 Статуту учасника процедури закупівлі. На вимогу пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції не надано довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. На вимогу пункту 4.9. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції не надано довідку з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. На вимогу пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції не надано дозвільні документи, а саме: діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензію (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, АБО інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). При цьому, замовником 07.01.2025 було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», але учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» не було виправлено до 08.01.2025 - 13:30 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП»: - - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця. IV. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.01.2025 № 13, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено наступне: 1. На вимогу пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 тендерної документації (далі – ТД) - щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції були надані: - «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 31.12.2024 № 31/12/24, що містить інформацію щодо наявності у учасника процедури закупівлі саме автобусів, роком випуску та пасажиромісткістю яка не відповідає технічним вимогам замовника. Крім цього, учасник процедури закупівлі зазначив у довідці автобуси як залучений автотранспорт, проте в графі «Примітки» не надано інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та не зазначено: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено договір оренди, а також строк (термін) дії такого договору. - довідка у довільній формі на фірмовому бланку від 31.12.2024 № 31/12/24.12 з інформацією про технічне обслуговування і ремонт запропонованих автотранспортних засобів, яке виконується відповідно до вимог Закону України «Про автомобільний транспорт» без зазначення інформації про виконавця технічного обслуговування і ремонту. Разом з тим, відсутні скановані копії оригіналу або завірені учасником процедури закупівлі копії наступних документів: - договір оренди автотранспортних засобів, зазначених у довідці від 31.12.2024 № 31/12/24; - дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій протокол(и) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. - дійсне(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій свідоцтво(а) про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонується учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2. На вимогу пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД - щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції було надано: - «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 31.12.2024 № 31/12/24.28, проте відсутні чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій документи (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завірені(их) учасником процедури закупівлі копії, видані кожному із перелічених у довідці працівників (водіїв): 1) посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; 2) довідка про проходження обов`язкового медичного огляду водіями; 3) поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. Крім цього, учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» не надано відповідне документальне підтвердження про наявність у учасника процедури закупівлі водіїв, які пройшли перевірку знань з питань охорони праці (на кожного переліченого водія в довідці), а саме: - чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Перевірка знань, повинна була бути проведена комісією відповідного територіального органу Держпраці за участю відповідних профспілок (якщо навчання проводилось у навчальному центрі). Також перевірка знань могла бути проведена комісією підприємства (якщо навчання проводилось безпосередньо на підприємстві). У разі надання документів про перевірку знань комісією підприємства необхідно було додати наступні документи: - наказ(и) підприємства (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства. Усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці. - чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05. 3. Щодо підтвердження відповідності вимогам тендерної документації. На вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції були надані документи для підтвердження повноважень посадової особи учасника – директора ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» Хріщу Олексія Петровича, а саме: довідка від 31.12.2024 року № 31/12/24.4, Рішення учасника від 17.03.2023 №17/03-23, Наказ «Про призначення директора» від 20.03.2023 № 1-к/, проте відсутнє рішення про надання згоди на вчинення значного правочину у відповідності до підпунктів 9.2.5.11 та 9.3.3. пункту 9 Статуту учасника процедури закупівлі. На вимогу пункту 4.5. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції не надано довідку з обслуговуючого банку/або територіального органу Державної казначейської служби України учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) про відкриття банківського рахунку (IBAN), строком видачі не раніше трьох місяців до дати подання тендерної пропозиції. На вимогу пункту 4.9. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції не надано довідку з інформацією щодо наявності або відсутності раніше укладеного договору про закупівлю з замовником, за яким учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. На вимогу пункту 4.12. частини 4 Додатку 3 до ТД. Учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» у складі його тендерної пропозиції не надано дозвільні документи, а саме: діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензію (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, АБО інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). При цьому, замовником 07.01.2025 було розміщено «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», але учасником процедури закупівлі ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» не було виправлено до 08.01.2025 - 13:30 виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП»: - - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. Розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця. IV. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.01.2025 № 13, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «МФ ТРЕЙД КОРП» на підставі того, що: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ); - тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (згідно з абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ).
Код ЄДРПОУ | 44864817 |
---|---|
Поштова адреса | 01135, Україна, м. Київ, пр.Перемоги, будинок 11-Б, ПРИМІЩЕННЯ 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Хріщу Олексій |
Телефон | +38 066 213-43-98 |
Ел. пошта | anton.lola@sirius-law.com.ua |
Субпідрядник не залучається
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
За результатами детального розгляду документів/інформації тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» встановлено, що учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Prozorro були надані файли у форматі pdf та р7s. Проте, Замовник мав технічну можливість завантажити та переглянути лише деякі файли у складі документів/інформації тендерної пропозиції учасника, а саме, завантажені (відкриті) та проаналізовані наступні документи/інформація: довідка про відкриття рахунку в банку.pdf, Довідка пункт 4.9.pdf, Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf, Донас медогляд.pdf, Наказ 12-ОП.pdf, 4201 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Довідка про ремонт ТЗ.pdf, Донас посвідчення.pdf, Довідка про наявність працівників.pdf, Довідка про досвід.pdf, Довідка щодо незалучення субпідрядних організацій.pdf, 5324 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Кобилянський медогляд.pdf, Волянюк О медогляд.pdf, Довідка про наявність відповідальної особи.pdf, 5340 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Фаркош медогляд.pdf, Довідка з відомостями про учасника.pdf. Разом з тим, при завантаженні та відкритті у різний спосіб та за допомогою різних сервісів (скрін/підтвердження додаються окремим файлом) наступних файлів: Довідка пункт 4.8.pdf, Витяг ПДВ.pdf, Витяг укр.pdf, Наказ Макієнко.pdf, Протокол на укладання договору.pdf, Статут.pdf, Згода учасника.pdf, РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА №1.pdf, Виписка.pdf, Довідка про відсутність підстав визначених в п 47.pdf,серт АМА ТРАНС.pdf,5920 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Договір оренди ТЗ з Шевченко Т. І..pdf, Договір оренди ТЗ з Джагар'янц М. А..pdf, поліс Яцунь.pdf, Волянюк О поліс.pdf, Фаркош Анатолій посвідчення.pdf, Мотинга медогляд.pdf, лист-відгук.pdf, Мотинга В'ячеслав посвідчення.pdf, 4201 поліс+ ТО.pdf, Протоколи.pdf, Лук'янчук посвідчення.pdf, Лук'янчук медогляд.pdf, Волянюк Є медогляд.pdf, Волянюк Євген посвідчення.pdf, Перепустки.pdf, поліс Мотинга.pdf, Фаркош поліс.pdf, 5324 поліс + ТО.pdf, 5340 поліс+ ТО.pdf, Посвідчення.pdf, Протокол № 70.pdf, Донас поліс.pdf, Поліс Кобилянський.pdf, Посвідчення з 186-188.pdf, Яцунь Дмитро.pdf, 5920 поліс+ ТО.pdf, 0106 поліс+ ТО.pdf, Договір оренди ТЗ з Волощуком А. В..pdf, Волянюк Є поліс.pdf, Волянюк Олександр посвідчення.pdf, 0106 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Лук'янчук поліс.pdf, Яцунь Дмитро посвідчення.pdf, 121-2024_31.10.2024 Договір оферти - страхування.pdf, Кобилянський посвідчення.pdf, Технічні вимоги Додаток 1.pdf), видається помилка та зазначається що файл пошкоджено. Крім цього, учасник процедури закупівлі надав архівовані файли р7s, які при завантаженні та відкритті містять також пошкоджені файли у форматі pdf. Замовник звернувся за інформацією щодо підтвердження наявності/відсутності технічної можливості завантаження та відкриття пошкоджених файлів до електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (Лист від 09.01.2025 № 101/27-04-01/Вих) та ДП «ПРОЗОРРО» (Лист від 09.01.2025 № 102/27-04-01/Вих), та отримав відповідь від ДП «ПРОЗОРРО» (Лист від 13.01.2025 № 149/27/вх). Згідно наданої відповіді, цитуємо: «За наявною технічною реалізацією у Системі, документи тендерної пропозиції учасника передаються до Центральної бази даних електронної системи закупівель Prozorro (далі – ЦБД) у такому ж вигляді, як їх завантажив учасник. ЦБД не змінює файли та не впливає на можливість їх читання. Фахівцям Підприємства не вдалося відкрити та дослідити файли, що завантажені учасником ТОВ «АМА-ТРАНС» для участі у Закупівлі та описані у Вашому зверненні.» (Лист від 13.01.2025 № 149/27/вх додається окремим файлом). При цьому, згідно частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації замовником встановлені вимоги щодо подання (завантаження в електронну систему) документів/інформації тендерної пропозиції, у тому числі наступні: «Документи учасника мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання. Рекомендується іменувати завантажені файли відповідно до змісту документа. У разі якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, крім випадків, коли в тендерній документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок чи фрагментів такого документа…. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації». Ґрунтуючись на вищевикладеному та за результатами детального розгляду документів/інформації тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що учасником не надано на умовах, встановлених замовником в тендерній документації наступних документів/інформації: 1.На вимогу частини 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД): Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 1 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі. 2. На вимогу частини 2 Додатку 3 до ТД: 2.1. Скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії договору оренди, використання, управління, лізингу тощо на автотранспортні засоби, зазначені у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 5. 2.2. Дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. 2.3. Дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: MERCEDES-BENZ SPRINTER 519 CDI, державний номер – ВН0106ТА та MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, державний номер – ВН5920НЕ, зазначені у довідці від 30.12.2024 № 5. 2.4. Посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії на водіїв зазначених у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 3. 2.5. Довідки про проходження обов`язкового медичного огляду водіями зазначених у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 3, а саме: Яцунь Дмитро Степанович, Мотинга В’ячеслав Панасович, Волянюк Євген Олександрович, Лук’янчук Андрій Григорович. 2.6. Поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водіїв від нещасного випадку на транспорті на кожного водія зазначеного в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 3 . 2.7. Чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. 2.8. Чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05. 2.9. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору, зазначеного в «Довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 4, а саме: позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами) які підтверджують його(їх) виконання. 3. На вимогу частини 4 Додатку 3 до ТД: 3.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3.2. Статут учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу. 3.3. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ), або довідку, викладену у довільній формі, або інший документ, із зазначенням індивідуального податкового номеру учасника процедури закупівлі. 3.4. Довідку у довільній формі, якою учасник процедури закупівлі підтверджує, що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не відноситься до юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 3.5. Діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензію (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом або інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). 3.6. Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, за зразком, про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в ТД (Додаток 2 до ТД). Враховуючи відсутність інформації та/або документів, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - невідповідність, що не підлягає усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей (на підставі абзацю 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»). Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «АМА-ТРАНС»: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. IV. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2025 № 18, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС». У зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником), відкриті торги на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, автоматично відміняється електронною системою закупівель, відповідно до пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з підпунктом 1 пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Повна інформація щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі викладена у протоколі Уповноваженої особи від 15.01.2025 № 18, який оприлюднено окремим файлом.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
За результатами детального розгляду документів/інформації тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» встановлено, що учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Prozorro були надані файли у форматі pdf та р7s. Проте, Замовник мав технічну можливість завантажити та переглянути лише деякі файли у складі документів/інформації тендерної пропозиції учасника, а саме, завантажені (відкриті) та проаналізовані наступні документи/інформація: довідка про відкриття рахунку в банку.pdf, Довідка пункт 4.9.pdf, Довідка про наявність матеріально-технічної бази.pdf, Донас медогляд.pdf, Наказ 12-ОП.pdf, 4201 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Довідка про ремонт ТЗ.pdf, Донас посвідчення.pdf, Довідка про наявність працівників.pdf, Довідка про досвід.pdf, Довідка щодо незалучення субпідрядних організацій.pdf, 5324 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Кобилянський медогляд.pdf, Волянюк О медогляд.pdf, Довідка про наявність відповідальної особи.pdf, 5340 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Фаркош медогляд.pdf, Довідка з відомостями про учасника.pdf. Разом з тим, при завантаженні та відкритті у різний спосіб та за допомогою різних сервісів (скрін/підтвердження додаються окремим файлом) наступних файлів: Довідка пункт 4.8.pdf, Витяг ПДВ.pdf, Витяг укр.pdf, Наказ Макієнко.pdf, Протокол на укладання договору.pdf, Статут.pdf, Згода учасника.pdf, РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА №1.pdf, Виписка.pdf, Довідка про відсутність підстав визначених в п 47.pdf,серт АМА ТРАНС.pdf,5920 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Договір оренди ТЗ з Шевченко Т. І..pdf, Договір оренди ТЗ з Джагар'янц М. А..pdf, поліс Яцунь.pdf, Волянюк О поліс.pdf, Фаркош Анатолій посвідчення.pdf, Мотинга медогляд.pdf, лист-відгук.pdf, Мотинга В'ячеслав посвідчення.pdf, 4201 поліс+ ТО.pdf, Протоколи.pdf, Лук'янчук посвідчення.pdf, Лук'янчук медогляд.pdf, Волянюк Є медогляд.pdf, Волянюк Євген посвідчення.pdf, Перепустки.pdf, поліс Мотинга.pdf, Фаркош поліс.pdf, 5324 поліс + ТО.pdf, 5340 поліс+ ТО.pdf, Посвідчення.pdf, Протокол № 70.pdf, Донас поліс.pdf, Поліс Кобилянський.pdf, Посвідчення з 186-188.pdf, Яцунь Дмитро.pdf, 5920 поліс+ ТО.pdf, 0106 поліс+ ТО.pdf, Договір оренди ТЗ з Волощуком А. В..pdf, Волянюк Є поліс.pdf, Волянюк Олександр посвідчення.pdf, 0106 свідоцтво про реєстрацію ТЗ.pdf, Лук'янчук поліс.pdf, Яцунь Дмитро посвідчення.pdf, 121-2024_31.10.2024 Договір оферти - страхування.pdf, Кобилянський посвідчення.pdf, Технічні вимоги Додаток 1.pdf), видається помилка та зазначається що файл пошкоджено. Крім цього, учасник процедури закупівлі надав архівовані файли р7s, які при завантаженні та відкритті містять також пошкоджені файли у форматі pdf. Замовник звернувся за інформацією щодо підтвердження наявності/відсутності технічної можливості завантаження та відкриття пошкоджених файлів до електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» (Лист від 09.01.2025 № 101/27-04-01/Вих) та ДП «ПРОЗОРРО» (Лист від 09.01.2025 № 102/27-04-01/Вих), та отримав відповідь від ДП «ПРОЗОРРО» (Лист від 13.01.2025 № 149/27/вх). Згідно наданої відповіді, цитуємо: «За наявною технічною реалізацією у Системі, документи тендерної пропозиції учасника передаються до Центральної бази даних електронної системи закупівель Prozorro (далі – ЦБД) у такому ж вигляді, як їх завантажив учасник. ЦБД не змінює файли та не впливає на можливість їх читання. Фахівцям Підприємства не вдалося відкрити та дослідити файли, що завантажені учасником ТОВ «АМА-ТРАНС» для участі у Закупівлі та описані у Вашому зверненні.» (Лист від 13.01.2025 № 149/27/вх додається окремим файлом). При цьому, згідно частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації замовником встановлені вимоги щодо подання (завантаження в електронну систему) документів/інформації тендерної пропозиції, у тому числі наступні: «Документи учасника мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання. Рекомендується іменувати завантажені файли відповідно до змісту документа. У разі якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, крім випадків, коли в тендерній документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок чи фрагментів такого документа…. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації». Ґрунтуючись на вищевикладеному та за результатами детального розгляду документів/інформації тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» і, враховуючи аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що учасником не надано на умовах, встановлених замовником в тендерній документації наступних документів/інформації: 1.На вимогу частини 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД): Технічні вимоги, у редакції згідно Додатку 1 до ТД, підписані з боку учасника процедури закупівлі. 2. На вимогу частини 2 Додатку 3 до ТД: 2.1. Скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії договору оренди, використання, управління, лізингу тощо на автотранспортні засоби, зазначені у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 5. 2.2. Дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) протоколу(ів) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства. 2.3. Дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасником для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: MERCEDES-BENZ SPRINTER 519 CDI, державний номер – ВН0106ТА та MERCEDES-BENZ SPRINTER 316 CDI, державний номер – ВН5920НЕ, зазначені у довідці від 30.12.2024 № 5. 2.4. Посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії на водіїв зазначених у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 3. 2.5. Довідки про проходження обов`язкового медичного огляду водіями зазначених у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 3, а саме: Яцунь Дмитро Степанович, Мотинга В’ячеслав Панасович, Волянюк Євген Олександрович, Лук’янчук Андрій Григорович. 2.6. Поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водіїв від нещасного випадку на транспорті на кожного водія зазначеного в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 3 . 2.7. Чинний протокол(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й))засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (або посвідчення(ь) про проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті», який(і) має(ють) бути оформлений(і) відповідно до Додатку 1 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці. 2.8. Чинний протокол(и) або посвідчення (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)) на кожного члена комісії про проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах з перевіркою знань законодавчих актів з охорони праці та нормативно-правового акту з охорони праці НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті» комісією відповідного територіального органу Держпраці, згідно з Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05. 2.9. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне та належне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору, зазначеного в «Довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі» від 30.12.2024 № 4, а саме: позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами) які підтверджують його(їх) виконання. 3. На вимогу частини 4 Додатку 3 до ТД: 3.1. Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 3.2. Статут учасника процедури закупівлі (сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії) в останній (діючій) редакції зі всіма змінами до нього або іншого установчого документу. 3.3. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників-платників ПДВ), або довідку, викладену у довільній формі, або інший документ, із зазначенням індивідуального податкового номеру учасника процедури закупівлі. 3.4. Довідку у довільній формі, якою учасник процедури закупівлі підтверджує, що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не відноситься до юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичної особи, утвореної та зареєстрованої відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 3.5. Діючу на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Ліцензію (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), видану уповноваженими органами у порядку та у відповідності до чинного законодавства на провадження господарської діяльності на надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом або інший документ, що містить інформацію про рішення органу ліцензування (його номер та дату) щодо видачі Ліцензії у відповідності до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 №222-VIII (із змінами). 3.6. Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, за зразком, про згоду учасника процедури закупівлі на обов’язкове і безумовне включення до договору про закупівлю, а також його виконання, умов договору, викладених замовником у Проекті договору про закупівлю, в редакції, встановленій в ТД (Додаток 2 до ТД). Враховуючи відсутність інформації та/або документів, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - невідповідність, що не підлягає усуненню, згідно абзацу 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, розглядається питання щодо відхилення тендерної пропозиції учасника без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей (на підставі абзацю 2 пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»). Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення - відхилити тендерну пропозицію учасника. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: ТОВ «АМА-ТРАНС»: - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ не встановлено. IV. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 14.01.2025 № 18, прийнято рішення: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМА-ТРАНС» на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Оприлюднити даний протокол та інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМА-ТРАНС». У зв’язку із відхиленням всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником), відкриті торги на предмет закупівлі: Нерегулярні пасажирські перевезення мікроавтобусами за кодом ДК 021:2015 - 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, автоматично відміняється електронною системою закупівель, відповідно до пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з підпунктом 1 пункту 51 ОСОБЛИВОСТЕЙ). Повна інформація щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі викладена у протоколі Уповноваженої особи від 15.01.2025 № 18, який оприлюднено окремим файлом.
Код ЄДРПОУ | 45345644 |
---|---|
Поштова адреса | 67500, Україна, Одеська область, Одеський р-н, селище міського типу Доброслав(з), пр.Свободи будинок 2 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Макієнко |
Телефон | +38 050 712-10-16 |
Ел. пошта | amatransodesa@gmail.com |
За фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728549 |
Поштова адреса | 65481, Україна, Одеська область, Південне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Ім'я |
Ганна Бузажи |
Телефон | +38 048 738-18-64 |
Ел. пошта | Hanna.Buzazhy@pf.uspa.gov.ua |
Пожежні автомобілі з поворотною драбиною
Пожежні автодрабини з висотою рятування 30-31 метр
1 011 168 749 40 грн
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значе...
732 237 406 00 грн