На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
431 770.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк, місце та умови поставки товарів: АЗС в м. Суми (на відстані не більше 5 км автомобільною дорогою від розташування Замовника (м. Суми, вул. Троїцька, 28). Закупівля та оплата товару відбувається частинами. Покупець подає заявку на адресу Постачальника на відпуск партії Товару в узгоджені терміни. Постачальник повинен відпустити Товар згідно заявки Покупця, якість якого буде підтверджуватися завіреними копіями діючого паспорту або сертифікату якості, наданого заводом-виробником та діючого сертифікату відповідності, які підтверджують відповідність Товару, що постачається вимогам норм та стандартам ДСТУ або ТУ, на протязі п’яти робочих днів з дати подачі заявки. Відпуск Товару має здійснюватися за відпускними обліковими картками (талонами) цілодобово, включаючи суботу, неділю, святкові та неробочі дні. Відпускні облікові картки (талони) повинні бути дійсними та повинні мати мінімальний строк дії один рік з дати отримання облікових карток (талонів) Замовником. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на облікові картки (талони) нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін облікових карток (талонів) старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на облікові картки (талони) нового зразку, в тому числі стосовно облікових карток (талонів), що залишились у Замовника після закінчення строку дії облікових карток (талонів). Строк поставки товарів: з 01.01.2025 р. по 31.12.2025 р. Основні (технічні) вимоги до предмету закупівлі: Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає умовам основних показників якості Товару згідно чинних норм та стандартів, ДСТУ або ТУ і підтверджуватися завіреними копіями діючого паспорту або сертифікату якості, наданого заводом-виробником та діючого сертифікату відповідності, які підтверджують відповідність Товару, що постачається вимогам норм та стандартам ДСТУ або ТУ. Вимоги до якості товарів: Якість Товару повинна відповідати ДСТУ або ТУ заводу виробника. Підтвердженням неналежної якості Товару (не відповідність ДСТУ або ТУ) є Висновок експертизи незалежної експертної організації, акредитованої лабораторії, в порядку згідно діючого законодавства України. Гарантійний термін та/або вимоги до гарантійних зобов’язань: Постачальник повинен гарантувати якість кожної партії Товару, згідно сертифікатів відповідності та сертифікатів якості або паспорту.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 25392923 |
---|---|
Поштова адреса | 37043, Україна, Полтавська область, Пирятин, 37043, Полтавська обл., Пирятинський район, ШЛЯХ КИЇВ-ХАРКІВ, корпус 134КМ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Голубок Світлана |
Телефон | 380675089801 |
Ел. пошта | TENDER-GOG@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44098532 |
---|---|
Поштова адреса | 36009, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Зіньківська, будинок 19Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Горанська |
Телефон | +380504404310 |
Ел. пошта | y.horanska@bvsua.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43696781 |
---|---|
Поштова адреса | 65078, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Космонавтів, буд. 32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Габриел Варданян |
Телефон | +380670090460 |
Ел. пошта | buh.evendor@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45067285 |
---|---|
Поштова адреса | 03124, Україна, м. Київ, вул. Василенка Миколи, буд. 14Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Макаров Андрій |
Телефон | 0979679211 |
Ел. пошта | interferencsistem@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44793228 |
---|---|
Поштова адреса | 63503, Україна, Харківська область, Чугуїв, Харківська 151 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Васильцов Максим Володимирович |
Телефон | +380985891411 |
Ел. пошта | marshalcard@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 23733372 |
---|---|
Поштова адреса | 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Київська, буд. 117-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кушнір Павло |
Телефон | 380673419086 |
Ел. пошта | ecm24@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30603572 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Верхній Вал, буд. 68, м.Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Половінко Інна Геннадіївна |
Телефон | 380504120462 |
Ел. пошта | ipolovinko@amicenergy.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44838860 |
---|---|
Поштова адреса | 82660, Україна, Львівська область, Стрийський район, селище міського типу Славсько, вулиця Франка Івана, будинок 14 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ростислав Бугель |
Телефон | +380932926720 |
Ел. пошта | rbuhel@gng.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-20-019080-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 431 770.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 грудня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 31 грудня, 09:55 |
Дизельне паливо (Євро 5), талон3000 літр Адреса поставки: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти Профіль: Бензин А-95 (Євро 5), талон |
|
Цетанове число | 51 |
---|---|
Спосіб реалізації | талон |
Відповідність ДСТУ 7688:2015 | Так |
Бензин А-95 (Євро 5), талон5000 літр Адреса поставки: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 28 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09130000-9, Нафта і дистиляти Профіль: Бензин А-95 (Євро 5), талон |
|
Октанове число (за дослідним методом) | 95 |
---|---|
Спосіб реалізації | талон |
Відповідність ДСТУ 7687:2015 | Так |
Замовник здійснює розрахунок протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надання рахунку та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000334 |
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28 |
Ім'я |
Ярослава Бандура |
Телефон | +380542659004 |
Ел. пошта | yaroslava_boiko@i.ua |