На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
44 186.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ДК 021:2015 15620000-0 Крохмалі та крохмалепродукти (15625000-5 Манна крупа). Послуги, які обов’язково надає Учасник та включає в ціну товару: Здійснювати поставку товару своїм транспортним засобом у кожен заклад, зазначений у проєкті Договору Додаток 2, здійснення вантажно-розвантажувальних послуг при поставці товару та занос товару в приміщення за адресою кожного навчального закладу, поставка товару здійснюється окремими партіями від фактичної потреби згідно з заявкою (замовленням) навчальних закладів Замовника не менше 2 рази на тиждень. Продукція повинна постачатися спеціальним автотранспортом з холодильним обладнанням, що призначений та обладнаний для перевезення продуктів харчування, які потребують дотримання температурного режиму, з дотримання санітарних вимог, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється у присутності представника навчального закладу. Обсяг кожної партії визначається Замовником у залежності від фактичної потреби. Місце постачання товару: Україна, місто Київ, заклади освіти підпорядковані Управлінню освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації. Строк постачання товару: до 31.12.2025 р. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Переможець не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Переможець не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку
Код ЄДРПОУ | 32704590 |
---|---|
Поштова адреса | 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар дружби Народів 14\А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Малєванчук |
Телефон | +380687425001 |
Ел. пошта | rosa_product@ukr.net |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-20-022394-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 44 186.40 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 25 грудня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 3 січня, 13:49 |
Крупа манна, марка МТ, ГОСТ 70221368 кілограм Адреса поставки: 01021, Україна, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15620000-0, Крохмалі та крохмалепродукти Профіль: Крупа манна, марка МТ, ГОСТ 7022 |
|
Марка | МТ |
---|---|
Відповідність ГОСТ 7022 | Так |
Розрахунки проводяться в національній валюті України – гривні, шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі видаткових накладних, на умовах відтермінування платежу за поставлений товар на строк 60 (шістдесяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані (поставлені) товари здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли домовленості, що в такому разі будь-які штрафні санкції не застосовуються до Замовника, строк, встановлений п. 7.1. Договору вважається дотриманим, а грошове зобов’язання вважається таким, що виконане Замовником своєчасно, що унеможливлює також застосування ст. 625 Цивільного кодексу України. Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями). Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39833860 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Ім'я |
Стоцький Олег Леонідович |
Телефон | 380442530086 |
Ел. пошта | olegstotskij99@gmail.com |