На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 680 565.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
14 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 14 січня, 00:00
Опис
Невірно визначений обсяг закупівлі (невірно визначена річна кількість людино/днів) та відкоригована кількість учнів щодо наявної річної потреби для отримання послуг з організації харчування (послуг їдальні) в закладі освіти, внаслідок чого збільшується обсяг послуг, які мають бути закуплені для покриття річної потреби послуг з організації харчування в цілому. Помилка веде до порушення в технічних вимогах до предмета закупівлі та технічної специфікації предмета закупівлі .
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-20-022975-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 грудня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 грудня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 грудня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 січня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 680 56500 грн. без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 30 грудня, 11:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 23 40283 грн. без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
---|
Послуги з організації харчування (послуги їдалень)1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, наб. Незалежності, буд.19 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55511000-5, Послуги їдалень та інших кафе закритого типу |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3573908478 |
---|---|
Поштова адреса | 89224, Україна, Закарпатська область, Ужгородський р-н село Раково, вул.Українська будинок 55 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Михайло Полонський |
Телефон | +38 066 806-18-88 |
Ел. пошта | moshakryslana77@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2325205407 |
---|---|
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Нахімова, 1/86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Грицищук Марія Михайлівна |
Телефон | +38 031 263-83-62 |
Ел. пошта | marichra@mail.ru |
не планується
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі рахунок) раз на місяць (в кінці місяця) протягом 10 календарних днів після виставлення Виконавцем рахунку. До рахунку додається – Акт наданих послуг. Розрахунки за Договором здійснюються в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УЖГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22110060 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, Набережна Незалежності, будинок 19 |
Ім'я |
Алла Панькова |
Телефон | +38 066 032-01-10 |
Ел. пошта | tenderschool3@gmail.com |
Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значе...
342 023 370 00 грн
Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значе...
528 161 749 00 грн
Основні неорганічні хімічні речовини
ДК 021:2015: 24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини, 24312123-2 Поліхлорид...
496 650 000 00 грн