На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначених товарах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Скасовано
1 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 1 лютого, 00:00
Опис
5. На етапі розкриття пропозиції Учасника, Замовником встановлено неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: Пункт 11.1 Проєкту договору (Додаток 5 тендерної документації) містить речення наступного змісту: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання уповноваженими представниками Сторін, та скріплення печатками, якщо такі є, у випадках, передбачених чинним законодавством України, і діє з 01.01.2025р. до 31.12.2025 р….». Відповідно до ст. 174 ГКУ однією із підстав виникнення господарського зобов’язання є господарський договір. Терміном дії господарського договору відповідно до ч. 7 ст. 180 ГКУ є час, упродовж якого існують господарські зобов’язання сторін, що виникли на підставі цього договору. А згідно із п. 2 ст. 631 ЦКУ, договір набирає чинності з моменту його укладання. Відповідно до вимог пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (Особливості), забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей. Тому враховуючи вище наведене, в тендерній документації Замовника існують порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки пункт 11.1. Проєкту договору (Додаток 5 тендерної документації) викладений в порушення вимог пункту 5 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (Особливості). Уповноважена особа Карабанов С.О., з урахуванням неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, вирішив відмінити закупівлю товару: Бонові загородження (Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 ) на підставі пп.2 п. 50 Особливостей та п.2 ч.1 ст.32 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Вирішено: 1. Відмінити закупівлю товару: Бонові загородження (Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 ) на підставі пп.2 п. 50 Особливостей та п.2 ч.1 ст.32 Закону та оприлюднити відповідну інформацію за даною процедурою закупівлі відповідно до вимог статті 10 Закону.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-24-014575-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 876 53716 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 січня, 11:16 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 48 76537 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 121 00000 грн. |
Загороджувальні бони з циліндричною поплавковою камерою 1500 пог.м.1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34510000-5, Судна |
Буксирні кінці плавучі16 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34510000-5, Судна |
Буксирні траверси16 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34510000-5, Судна |
Причальні траверси25 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34510000-5, Судна |
Скоба монтажна пряма500 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34510000-5, Судна |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44312728 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Мельницька, будинок 26/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вакуленко Сергій |
Телефон | +38 067 482-99-50 |
Ел. пошта | marsoft@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43468855 |
---|---|
Поштова адреса | 02055, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ Ахматової Анни, буд.30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Афанасьєва |
Телефон | +38 095 350-40-27 |
Ел. пошта | partpostach@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 03597820 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 42, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Миронов |
Телефон | +38 067 512-29-18 |
Ел. пошта | mir1677a@gmail.com |
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений Товар шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставленого Товару після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 затвердження фінансового плану Покупця на відповідний календарний рік у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку», наявності в ньому витрат на закупівлю Товару, що є предметом Договору. (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон | +38 048 729-30-64 |
Ел. пошта | ksa@ods.uspa.gov.ua |